Udana kampania reklamowa Beko

Trwająca miesiąc kampania reklamowa sprzętu AGD marki Beko przyniosła trzykrotny wzrost spontanicznej świadomości marki, który obecnie wynosi 9 %,

25.09.2006 08:41

Wynika z badań przeprowadzonych po zakończeniu emisji spotów. Wspomagana świadomość marki w porównaniu z czerwcem 2005 roku wzrosła o 14 % i wynosi obecnie 33% - podano w komunikacie.

Reklama BEKO, po emisji której odnotowano wzrost spontanicznej świadomości marki, przedstawia scenę, w której kobieta w ciąży wysyła swojego męża do kuchni po kolejne produkty i napoje mi. in.: lody, sałatkę i korniszony. Reklama nie tylko zwiększyła świadomość marki, ale i spotkała się z ciepłym odbiorem.

„W trakcie trwania kampanii oraz po przeprowadzeniu badań okazało się, że reklama podobała się widzom. Otrzymaliśmy od nich wiele pozytywnych informacji zwrotnych. Została także uznana przez nich za najlepszą reklamę, którą Beko dotąd zrealizowało” – mówi Michał Grzeliński, Marketing Manager Beko. „Tą reklamą chcieliśmy zwrócić uwagę młodych ludzi na markę Beko. Oni są właśnie na etapie urządzania swoich mieszkań. Chcą od razu mieć komplet sprzętu AGD, który jest funkcjonalny, trwały i stylowy. Beko im to wszystko gwarantuje” – dodaje Michał Grzeliński.

Reklamę można było obejrzeć w następujących stacjach: Polsat, Polsat Sport Extra, TV4, TVN, TVN7, Puls, Tele5 i ATMedia.

30- i 10 – sekundowe adaptacje spotu opracowanego przez TBWA Istanbul przygotowało TBWA Warszawa. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD. Kampania trwała od 03.07 2006 do 06.08.2006.

W związku z sukcem kampanii Beko zdecydowało się na ponowną emisję spotów w okresie 24.09.2006 do 07.10.2006.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)