PolskaTV 4 na celowniku medialnych magnatów

TV 4 na celowniku medialnych magnatów

Zwlekając z decyzją w sprawie koncesji dla
TV 4, zdominowana przez PiS Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
znalazła się w niezręcznej sytuacji - pisze "Gazeta Wyborcza".

30.11.2006 | aktual.: 30.11.2006 04:41

W czerwcu, kupując udziały w TV Puls, na polski rynek wkroczył koncern News Corp. kontrolowany przez Ruperta Murdocha. To właśnie on był najbardziej prawdopodobnym kandydatem do zajęcia miejsca TV 4 w eterze. Jej częstotliwości pozwalają dotrzeć do blisko 20% Polaków. To musi być spory kłopot dla rządu PiS, który nie lubi kapitału zagranicznego - pisze "Wyborcza".

Otoczenie premiera ma twardy orzech do zgryzienia: przedłużyć koncesję TV 4 w imię dobrych relacji z Axelem Springerem? A może jednak lepiej ograniczyć jego wpływy i pozbawić koncesji TV 4?- mówi rozmówca "Wyborczej". (PAP)

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)