Trwa ładowanie...

Telewizja Polska traci widzów. Od "Wiadomości" wolą "Fakty" TVN-u

W ubiegłym tygodniu Polsat wyprzedził TVN i został nowym liderem rynku telewizyjnego. Kolejne miejsce zajęło TVP2 plasując się przed TVP1. Największą oglądalnością cieszyły się w zeszłym tygodniu mecze polskiej reprezentacji oraz serial "M jak miłość". Historycznie niski wynik odnotowały za to "Wiadomości" TVP1.

W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.

Telewizja Polska traci widzów. Od "Wiadomości" wolą "Fakty" TVN-uŹródło: East News, fot: Wojciech Strozyk/REPORTER
d3b0e1m
d3b0e1m

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal wirtualnemedia.pl, w okresie od 2 do 8 września b.r. największą publiczność przed telewizorami zgromadził niedzielny mecz Polski z Czarnogórą w eliminacjach do Mistrzostw Świata. Łączna widownia wygranego przez Polaków spotkania wyniosła 9,45 mln osób. Drugie miejsce pod względem oglądalności zajął emitowany 2 października odcinek serialu "M jak miłość" (5,81 mln widzów).

Trzecia pozycja należała do czwartkowego eliminacyjnego meczu pomiędzy Polską a Armenią (6 mln oglądających). Na czwartej lokacie znalazło się studio sportowe po spotkaniu Polska-Czarnogóra, które śledziło 4,60 mln widzów. Kolejne miejsca zajęły kolejno: odcinek telenoweli "Na dobre i na złe" w TVP2 (4,1 mln), realty show "Rolnik szuka żony" (3,62 mln), epizod serialu "Barwy szczęścia" (3,61 mln)

Facebook.com
Źródło: Facebook.com

Wśród programów informacyjnych najchętniej oglądanym były "Fakty" stacji TVN, które 3 października obejrzało 3,19 mln osób. Drugim najpopularniejszym formatem okazał się "Teleexpress" z 8 października, który zgromadził 2,47 mln widzów. Po raz pierwszy w historii w tygodniowym rankingu oglądalności nie znalazły się "Wiadomości" TVP1.

d3b0e1m

Najwyższą widownię wśród formatów typu talent show odnotował pokazywany 7 października odcinek programu "Mam talent!" (3 mln). Wysoką oglądalność miał również show Telewizji Polskiej "The Voice of Poland" (2,4 mln).

Polsat awansował z drugiego miejsca i jest w chwili obecnej liderem wśród widzów. Stacja wyprzedziła TVN i Dwójkę. Tuż za podium znalazła się Jedynka.

ZOBACZ TAKŻE: Tak Polsat walczy o widzów: modelki plus size paradują w bieliźnie przed strażakami

icon info

W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.

d3b0e1m
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3b0e1m
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj