Telewizja nowej generacji już ruszyła
Starcom, Next i DDB odpowiadają za kampanię 'telewizji nowej generacji'.
25.09.2006 08:48
Dom mediowy Starcom i Next, dział Starcom MediaVest Group zajmujący się komunikacją w mediach interaktywnych oraz agencja reklamowa DDB Warszawa odpowiadają za kampanię launchową „telewizji nowej generacji”, platformy cyfrowej pod marką „n”, którą wprowadza na rynek ITI Neovision.
Celem kampanii jest zbudowanie świadomości nowej marki jako atrakcyjnej programowo i nowoczesnej technologicznie. Działania reklamowe rozpoczęły się od komunikacji prelaunchowej w Internecie, teletygodnikach i na antenie telewizji TVN. Właściwa część kampanii rozpoczęła się 22 września br. Jej trzon stanowić będzie telewizja, wspomagana w początkowym okresie zasięgową kampanią outdoorową realizowaną na nośnikach systemowych (BL, FL 6X3 i 12X3) oraz na siatkach wielkoformatowych. Sieć nośników wielkoformatowych została opracowana specjalnie na potrzeby ITI.
Istotną rolę pełnić będą również prasa telewizyjna i Internet. W TV guide’ach wykorzystane zostaną niestandardowe formaty. Ponadto zaplanowane są ambient media w supermarketach, na ulicach miast i w środkach komunikacji (PKS).
Za obsługę części internetowej odpowiadają Next współpracujący z agencjami Max Weber i Artegence. Kampania prowadzona będzie nieprzerwanie do końca roku.
Wartość budżetu nie została ujawniona.
Podobne informacje
n - nowa platforma cyfrowa ITI startuje 12 październikaCo zaoferuje platforma ITI? Pakiet "informacja i rozrywka" bezpłatnie. Pozostałe pakiety za 10 i 16 PLN. "n" współpracuje z TVN jak i TVP.