Słynne kluby piłkarskie w "Gazecie Wyborczej"
Książki o wielkich europejskich drużynach oraz karty ze zdjęciami
piłkarzy z albumem kolekcjonera znajdą się w nowej kolekcji "Słynne
kluby piłkarskie". Kolekcja startuje 18 września br. w ramach
"Biblioteki Gazety Wyborczej".
13.09.2007 | aktual.: 13.09.2007 08:28
Pierwsza część kolekcji "Słynne kluby piłkarskie" poświęcona klubowi AC Milan ukaże się w sprzedaży 18 września br. wraz z "Gazetą Wyborczą" w cenie 5,99 zł. Pozostałe tomy (2-16) będą się ukazywały co wtorek od 25 września w cenie 14,99 zł.
Każdy tom kolekcji zawiera podstawowe dane o klubach i ich historię, a także prezentacje trenerów, piłkarzy i kibiców, tabele oraz statystyki. W serii ukażą się książki poświęcone m.in. takim klubom, jak: Liverpool, Valencia, Ajax Amsterdam, Barcelona, Arsenal. Dodatkowo w każdej książce znajdą się 2 karty z piłkarzami do zbierania.
Również 18 września do punktów sprzedaży trafią karty ze zdjęciami piłkarzy, sprzedawane w saszetkach po 8 sztuk w cenie 2,99 zł.
Do zbierania kart zawodników przygotowano specjalny "Album kolekcjonera", zawierający prezentacje każdego klubu i kieszonki na karty. Album pojawi się w sprzedaży 18 września w cenie 14,99 zł. Kolekcjonerzy kart będą mogli zgromadzić w nim 256 kart z wizerunkami piłkarzy z 16 słynnych klubów Europy.
Wydawnictwo jest wsparte promocją w telewizji: m.in. Polsat, TVN, TVP, w prasie: w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach oraz w czasopismach Agory, a także na portalu Gazeta.pl i Sport.pl. Za kreację kampanii odpowiada agencja DDB, za zakup i planowanie mediów - dom mediowy Starlink.
Patroni medialni kolekcji to: "Gazeta Sport" - poniedziałkowy dodatek do "Gazety Wyborczej", RMF FM i Sport.pl.