PolskaRekordowe obroty serwisów e-biznesu WP

Rekordowe obroty serwisów e‑biznesu WP

(inf.własna)

Obraz

Serwisy e-biznesowe w portalu Wirtualna Polska osiągnęły rekordowe obroty ponad 5,5 mln zł w okresie sierpień-listopad tego roku. Gwałtowny wzrost sprzedaży umożliwił rozwój pasażu finansowego, który uzupełnił ofertę handlu elektronicznego WP o usługi finansowe.

Udział transakcji elektronicznych: kredytów, lokat czy ofert leasingowych, przekracza 70% wartości obrotów e-biznesu w Wirtualnej Polsce. Reszta transakcji realizowana jest na platformach sprzedaży produktów: pasażu handlowym, aukcjach, aukcjach dedykowanych czy zakupach grupowych.

Sprzedaż e-biznesu za prawie 5,5 mln złotych w ciągu zaledwie czterech miesięcy pokazuje, że można w Polsce dobrze zarabiać na handlu elektronicznym. Trzeba tylko wiedzieć - co sprzedawać, z kim i komu - powiedział Marek Borzestowski, prezes WP SA. Mamy ponad 50-procentowy zasięg i ponad 50 konkurencyjnych ofert dostarczanych przez największe banki i ubezpieczycieli; daje nam to wiodącą pozycję wśród ofert finansowych portali w Polsce.

Oferty kredytów, lokat, leasingu czy ubezpieczeń na Pasażu Finansowym WP są dostarczane przez największe instytucje finansowe w Polsce. Korzyści z zakupu przez WP są wymierne finansowo: niższe opłaty i prowizje czy korzystniejsze oprocentowanie. Ale kluczowa dla klientów jest często szybkość obsługi i uproszczone procedury. Instytucje coraz częściej oferują specjalne warunki swoich ofert na wyłączność w WP.

Dowodem zaufania naszych partnerów do Pasażu Finansowego jest coraz częstsze zgłaszanie ofert i promocji na wyłączność - twierdzi Zenon Beker, członek zarządu odpowiedzialny za e-biznes w WP. Niemal regułą jest, że takie oferty sprzedają się znacznie powyżej wstępnych założeń. Atrakcyjność kredytów czy ofert leasingu dla klientów Pasażu wynika z czystych oszczędności: niższe koszty, mniej biurokracji, szybsza obsługa. To są istotne korzyści w czasach, gdy każdą wydaną złotówkę ogląda się dwa razy.

Jesteśmy zaskoczeni nadspodziewanie dużym przełożeniem informacji o naszym kredycie hipotecznym, umieszczonym w Pasażu Finansowym WP, na rzeczywiste kontakty z klientami i w konsekwencji sprzedaż. Myślimy o rozszerzeniu naszej współpracy z Wirtualną Polską o pośrednictwo w sprzedaży również innych produktów bankowych, mówi Maria Kudelska, Dyrektor Pionu Marketingu Deutsche Bank 24 S.A.

Więcej o:

Pasaż Finansowy WP.pl (pasazfin.wp.pl) - internetowa platforma zakupów wybranych produktów instytucji finansowych: bankowych, ubezpieczeniowych, leasingowych oraz biur maklerskich. Oferuje internautom szeroką gamę produktów finansowych oraz wyjątkowo korzystne formy promocji. Dzięki umowom z największymi partnerami finansowymi: Bankiem Zachodnim WBK S.A., Bankiem Przemysłowo-Handlowym S.A., Bankowym Funduszem Leasingowym S.A, Bud-Bank S.A., Deutsche Bank 24 S.A., Domem Maklerskim Banku Ochrony Środowiska SA, GE Bankiem Mieszkaniowym S.A., Inteligo - Bankgesellschaft Berlin (Polska) S.A. COBD, LG Petro Bankiem S.A., BRE Bankiem S.A., Siemens Finance, TUiR Cigna Stu S.A. oraz ze spółkami grupy Zurich, serwis daje wyjątkowe możliwości korzystania z ich oferty. To rzeczywiste korzyści m.in. dla kredytobiorców w zestawieniu z tradycyjnymi metodami zawierania umów. Pasaż Finansowy WP.pl to także łatwość i dostępność - 24 h/na dobę - ofert oraz możliwość porównywania w bardzo prosty sposób konkurencyjnych
produktów.

Serwisy e-commerce - internetowa platforma zakupów produktów najbardziej renomowanych producentów. Pierwszy e-sklep uruchomiony w Polsce - Sklep WP- oferuje dziś ponad 100 tys. produktów, a jego asortyment jest uzupełniany przez atrakcyjne oferty partnerów w Pasażu Handlowym, wirtualnym supermarkecie. Obok Aukcji, jednej z najpopularniejszych form sprzedaży przez Internet, WP uruchomiła nowatorską formę Zakupów Grupowych gdzie użytkownicy, dzięki łączeniu się w grupy zakupowe, mogą kupić wybrany produkt po znacznie niższej cenie w porównaniu z ceną rynkową. Unikalną ofertą są Aukcje Dedykowane, polegające na wystawianiu aukcji poszczególnych partnerów na indywidualnych, dedykowanych tylko i wyłącznie danej firmie stronach. Partnerzy uzyskują atrakcyjną promocję strony i jego produktów natomiast użytkownicy aukcji WP gwarancję jakości towarów oraz konkurencyjne ceny na oryginalne produkty.

Serwisy te skierowano przede wszystkim do użytkowników indywidualnych ale jest w nich też miejsce dla klientów instytucjonalnych. Już teraz z serwisami sprzedażowymi współpracują tak znane firmy jak GIANT, JBL, SANYO, ZIBI, VICTORINOX, BATYCKI, HOLLYWOOD VIDEO, SIEMENS, IM GROUP, ZIPPO, PALMERS, ARTNET, VOX, TIMEX, REEBOK. Rozwój i różnorodność innowacyjnych form handlu elektronicznego jest konsekwencją konsekwentnie realizowanej strategii Zarządu WP, nakierowanej na osiągnięcie pozycji silnego lidera w rynku e-commerce w Polsce. (mag, jd)

Zobacz także:

biznese-bizneswirtualna
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)