'Puls raport' o nowej porze ma lepsze udziały
Po przeniesieniu głównego wydania programu informacyjnego "Puls
raport" z 19:30 na 18:30, dziennik ma mniej widzów, ale poprawił
swoje udziały w rynku w stosunku do zeszłego miesiąca.
Siedem pierwszych wydań "Puls raportu" emitowanych o 18.30 obejrzało w TV Puls średnio 49 tys. widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Średni udział stacji w rynku w czasie nadawania dziennika ukształtował się na poziomie 0,54 proc. (0,59 proc. w grupie 16-49) i były nieco wyższy od tego, który notował "Puls raport" w kwietniu br., gdy był jeszcze pokazywany o 19.30. Wtedy program miał 0,45 proc. udziału (0,50 proc. w 16-49), a oglądało go średnio 57 tys. widzów.
18.30 Wszyscy 4+ * * 16-49
Data AMR SHR % SHR %
11-05-2008 113 603 1,15% 1,62%
10-05-2008 29 666 0,39% 0,16%
09-05-2008 28 182 0,32% 0,49%
08-05-2008 44 792 0,48% 0,39%
07-05-2008 56 028 0,62% 0,51%
06-05-2008 44 242 0,47% 0,41%
05-05-2008 27 928 0,30% 0,26%
średnia 48 978 0,54% 0,59%
Dwa razy większą popularnością niż główne wydania dziennika TV Puls cieszą się wydania wieczorne emitowane w dni powszednie o 22.00, a w weekendy o 22.30. W zeszłym tygodniu przyciągnęły one przed ekrany średnio 126 tys. widzów, dając stacji 1,06 proc. udziału w rynku (0,80 proc. w 16-49).
22.00 Wszyscy 4+ * * 16-49
Data AMR SHR % SHR %
11-05-2008 65 107 0,60% 0,49%
10-05-2008 112 845 1,06% 0,56%
09-05-2008 112 300 0,88% 0,53%
08-05-2008 118 540 0,99% 0,83%
07-05-2008 159 455 1,33% 0,68%
06-05-2008 168 444 1,31% 1,44%
05-05-2008 143 315 1,18% 0,98%
średnia 126 037 1,06% 0,80%