Poznaniacy szukają dowcipów o sobie
"Poznańmy się!" - 170 billboardów tej treści z zaproszeniem do udziału w konkursie na żart o poznaniakach, pojawi się w sześciu największych polskich miastach.
01.02.2008 | aktual.: 01.02.2008 14:55
Kampania zorganizowana w pierwszej połowie lutego z okazji Święta Zakochanych ma zachęcić do odwiedzenia Poznania.
Akcja promocyjna sfinansowana z miejskich środków rozpoczęła się w piątek. Plakaty pojawią się w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Gdańsku i Gdyni.
Według organizatorów kampanii, stylizowane na kartki walentynkowe billboardy mają przełamać stereotypy związane z Poznaniem, zachęcić do odwiedzenia stolicy Wielkopolski oraz pokazać, że mieszkańcy Poznania potrafią się dobrze bawić i śmiać z siebie.
Autorzy pięciu, spośród nadesłanych na konkurs żartów, zostaną zaproszeni do spędzenia weekendu w najlepszych poznańskich hotelach.
Z doświadczenia wiem, że taką kopalnią dowcipów o poznaniakach jest Warszawa i trochę Kraków - tam tych dowcipów jest naprawdę sporo. Od ilości i jakości nadesłanych do nas żartów będzie zależało, w jaki sposób je dalej wykorzystamy - powiedział Marek Kłos, pełnomocnik prezydenta Poznania ds. strategii promocji miasta.
Kampanii kosztowała 65 tysięcy zł. "Poznańmy się!", to po akcji z życzeniami świątecznymi - drugi etap kampanii reklamującej stolicę Wielkopolski.
W grudniu ub. roku poznaniacy na billboardach złożyli życzenia z okazji świąt mieszkańcom m.in Wrocławia, Warszawy, Łodzi i Krakowa.