Polscy single na celowniku za 500 000 euro
Niemiecka giełda partnerska neu.de rozpoczyna w grudniu w Polsce zewnętrzną kampanię reklamową.
30.11.2006 07:10
Od 01.12 przy pomocy 3 000 plakatów neu.de będzie reklamował portal http://www.SINGLE.PL. Środki przeznaczone na kampanię medialną wyniosły prawie 500 000 euro.
Plakaty o specjalnym formacie 504x238 cm ukazują portret zakochanej pary znajdującej wśród czerwonych płatków róż. Znajduje się tam slogan "Nowa miłość. Nowe życie. Nowe szczęście".
To już trzecia kampania reklamowa portalu Single.pl na naszym rynku.
"Dzięki prowadzonemu przez portal neu.de relaunch, zamierzamy aktywnie reklamować portal SINGLE.PL, a polskim singlom zaoferować charakteryzujące się najwyższą jakością kojarzenie partnerów" - wyjaśnia szef firmy Sven Jan Arndt.
Aktualnie portal Online-Dating http://www.neu.de obsługiwany jest w 12 językach i oferuje swoje usługi w ponad 100 krajach.