Polacy uwielbiają ten sklep. Popularna sieciówka planuje ekspansję
Pepco ogłosiło plany otwarcia 300 nowych sklepów do końca 2025 r., koncentrując się na Europie Środkowo-Wschodniej. Część z nich powstanie w Polsce.
Pepco kontynuuje strategię rozwoju, planując otwarcie 300 nowych sklepów do końca 2025 r. Większość z nich powstanie w Europie Środkowo-Wschodniej, w tym w Polsce. To kontynuacja działań z 2024 r., kiedy otwarto 331 sklepów, z czego 232 w tym regionie.
Ekspansja w Europie Środkowo-Wschodniej
Marcin Stańko, dyrektor operacyjny Pepco na region Europy Środkowo-Wschodniej, podkreśla, że rozwój marki obejmie różne lokalizacje, od centrów handlowych po ulice handlowe.
- Większość ze sklepów, jakie planujemy otworzyć znajdzie się właśnie w naszym regionie. Będziemy dalej się rozwijać w różnych lokalizacjach – od centrów handlowych, przez retail parki po ulice handlowe, aby zapewnić klientom wygodę zakupów w różnych okolicznościach - zadeklarował Marcin Stańko, cytowany przez portal dlahandlu.pl.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Stracił panowanie nad ciężarówką. Jechał wprost na osobówkę
W I kwartale 2024/25 r. grupa osiągnęła przychody w wysokości 1 mln 934 tys. euro, co oznacza wzrost o 3,1 proc. rdr. Przychody samego Pepco wzrosły o 8,4 proc. rdr do 1 mln 265 tys. euro. Grupa Pepco, założona w 2015 r., posiada ponad 5 tys. sklepów w 20 krajach i zatrudnia ok. 47 tys. osób.
Czytaj także:
Źródło: "Fakt", dlahandlu.pl