PiS wydaje grube miliony na zmianę wizerunku
Zmiana wizerunku będzie Prawo i Sprawiedliwość sporo kosztowała - pisze "Dziennik". Gazeta dowiedziała się, że ugrupowanie Jarosława Kaczyńskiego tylko na dwutygodniową kampanię telewizyjną wyda cztery miliony złotych. Udało się za to oszczędzić na kongresie partii. Zrezygnowano z drogich hoteli i wyszukanego jedzenia - czytamy w "Dzienniku".
03.02.2009 | aktual.: 03.02.2009 03:19
Z informacji gazety wynika, że na same spoty w telewizji publicznej z udziałem posłanek Joanny Kluzik-Rostkowskiej, Grażyny Gęsickiej i Aleksandry Natalli-Świat, PiS wyda ponad milion sześćset tysięcy złotych i to już po udzielonych rabatach. A reklamówki są nadawane jeszcze w Polsacie, TVN i TVN24. - Za wszystko powinniśmy zapłacić mniej niż cztery miliony - zapewnia rzecznik PiS Adam Bielan.
"Dziennik" dodaje, że PiS udało się za to zaoszczędzić na kongresie programowym, który odbył się w miniony weekend w hali targowej w Nowej Hucie, a nie w hotelu. - Co tu dużo mówić. Ta hala z zewnątrz wyglądała jak jakaś hurtownia - mówi jeden z uczestników. Poza tym zaoszczędzono na jedzeniu. Partia zapłaciła tylko za noclegi posłów.