Trwa ładowanie...
d4mdj2i
09-02-2007 07:10

Piotr Fronczewski mediatorem rozwodowym

Ruszyła kampania społeczna 'Mediacje Rozwodowe'.

d4mdj2i
d4mdj2i

Rozpoczęta właśnie ogólnopolska kampania społeczna 'Mediacje Rozwodowe' ma na celu poinformowanie rozwodzących się o tym, że zamiast prowadzić długą i bolesną walkę w sądzie, mogą przekazać sprawę profesjonalnym mediatorom, z pomocą których rozwiążą swoje problemy w sposób pokojowy i konstruktywny.

„Ludzie najczęściej dopiero jakiś czas po rozwodzie, gdy emocje już opadną, a ich świat powraca do względnej równowagi, zdają sobie sprawę z tego jak wiele przykrości i bólu ich rozstanie z partnerem przyniosło nie tylko im, ale może przede wszystkim ich dzieciom…Często jest już za późno, aby analizować wyrządzone sobie i innym szkody. Praca mediatorów rozwodowych ma pomagać właśnie osobom rozwodzącym się, aby były one mądre przed, a nie po szkodzie”, mówi Katarzyna Masewicz, Brand Planning Director z McCann Erickson. Maciej Tański, dyrektor Centrum Mediacji Partners Polska (CMPP) podkreśla, że „Mediacja potrafi ograniczyć destrukcyjne skutki rozstania, czasami doprowadzić do pojednania, a często do porozumienia dotyczącego warunków życia w przyszłości”.

Rozwodnicy w trakcie rozstania przepełnieni są agresją, żalem i nienawiścią „Mocna w wyrazie kampania, mająca na celu przykuć uwagę odbiorcy, ma symbolizować emocje, jakie towarzyszą większości ludzi w takiej sytuacji”, mówi Katarzyna Masewicz. Stąd taki, a nie inny pomysł na reklamę prasową. „Moment rozwodu to także sytuacja nieuchronnego podziału wszystkiego, co dzieliło się ze swoim partnerem w związku małżeńskim, nie wyłączając dzieci. Dlatego w radiu pojawia się „Wyliczanka” recytowana przez dzieci, które w takich sytuacjach przeważnie nie rozumieją, co się z nimi dzieje”, dodaje Masewicz.

Kampania przygotowana dla Centrum Mediacji Partners Polska potrwa do 22 lutego. Będzie obecna w radiu TOK FM i takich tytułach prasowych, jak: Rzeczpospolita, Metro, Wprost, Newsweek, Przekrój, Forum, Polityka, Przyjaciółka.

Głosu lektora do reklam radiowych użyczył Piotr Fronczewski. Sesje zdjęciowe do reklam prasowych zrealizowali dwaj światowej sławy fotografowie niemieccy: Martin Bauendahl i Marius Wolfram.

d4mdj2i
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4mdj2i
Więcej tematów