Piotr Fronczewski mediatorem rozwodowym

Ruszyła kampania społeczna 'Mediacje Rozwodowe'.

Rozpoczęta właśnie ogólnopolska kampania społeczna 'Mediacje Rozwodowe' ma na celu poinformowanie rozwodzących się o tym, że zamiast prowadzić długą i bolesną walkę w sądzie, mogą przekazać sprawę profesjonalnym mediatorom, z pomocą których rozwiążą swoje problemy w sposób pokojowy i konstruktywny.

„Ludzie najczęściej dopiero jakiś czas po rozwodzie, gdy emocje już opadną, a ich świat powraca do względnej równowagi, zdają sobie sprawę z tego jak wiele przykrości i bólu ich rozstanie z partnerem przyniosło nie tylko im, ale może przede wszystkim ich dzieciom…Często jest już za późno, aby analizować wyrządzone sobie i innym szkody. Praca mediatorów rozwodowych ma pomagać właśnie osobom rozwodzącym się, aby były one mądre przed, a nie po szkodzie”, mówi Katarzyna Masewicz, Brand Planning Director z McCann Erickson. Maciej Tański, dyrektor Centrum Mediacji Partners Polska (CMPP) podkreśla, że „Mediacja potrafi ograniczyć destrukcyjne skutki rozstania, czasami doprowadzić do pojednania, a często do porozumienia dotyczącego warunków życia w przyszłości”.

Rozwodnicy w trakcie rozstania przepełnieni są agresją, żalem i nienawiścią „Mocna w wyrazie kampania, mająca na celu przykuć uwagę odbiorcy, ma symbolizować emocje, jakie towarzyszą większości ludzi w takiej sytuacji”, mówi Katarzyna Masewicz. Stąd taki, a nie inny pomysł na reklamę prasową. „Moment rozwodu to także sytuacja nieuchronnego podziału wszystkiego, co dzieliło się ze swoim partnerem w związku małżeńskim, nie wyłączając dzieci. Dlatego w radiu pojawia się „Wyliczanka” recytowana przez dzieci, które w takich sytuacjach przeważnie nie rozumieją, co się z nimi dzieje”, dodaje Masewicz.

Kampania przygotowana dla Centrum Mediacji Partners Polska potrwa do 22 lutego. Będzie obecna w radiu TOK FM i takich tytułach prasowych, jak: Rzeczpospolita, Metro, Wprost, Newsweek, Przekrój, Forum, Polityka, Przyjaciółka.

Głosu lektora do reklam radiowych użyczył Piotr Fronczewski. Sesje zdjęciowe do reklam prasowych zrealizowali dwaj światowej sławy fotografowie niemieccy: Martin Bauendahl i Marius Wolfram.

Źródło artykułu: WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Hamas przekazał trumnę z ciałem kolejnego zakładnika. Co z resztą?
Hamas przekazał trumnę z ciałem kolejnego zakładnika. Co z resztą?
33-latek z Luizjany aresztowany. Miał brać udział w ataku Hamasu
33-latek z Luizjany aresztowany. Miał brać udział w ataku Hamasu
Axios o spotkaniu Trump-Zełenski. "Nikt nie krzyczał, ale było ciężko"
Axios o spotkaniu Trump-Zełenski. "Nikt nie krzyczał, ale było ciężko"
Prognoza IMGW na zimę. Czeka nas "zima stulecia"?
Prognoza IMGW na zimę. Czeka nas "zima stulecia"?
Alkohol na stacjach benzynowych? "Kupuje go tam 70 proc. uzależnionych"
Alkohol na stacjach benzynowych? "Kupuje go tam 70 proc. uzależnionych"
Zniknął obraz Picassa. Zaginął podczas transportu
Zniknął obraz Picassa. Zaginął podczas transportu
Rostów nad Donem: 15 ukraińskich jeńców skazanych na kolonię karną
Rostów nad Donem: 15 ukraińskich jeńców skazanych na kolonię karną
Tylko Zełenski wyszedł do dziennikarzy. Oto co napisał Trump
Tylko Zełenski wyszedł do dziennikarzy. Oto co napisał Trump
"Bolesne punkty" Rosji. Zełenski przybył do USA z mapami
"Bolesne punkty" Rosji. Zełenski przybył do USA z mapami
Wyniki Lotto 17.10.2025 – losowania Eurojackpot, Multi Multi, Ekstra Pensja, Kaskada, Mini Lotto
Wyniki Lotto 17.10.2025 – losowania Eurojackpot, Multi Multi, Ekstra Pensja, Kaskada, Mini Lotto
Po rozmowach Trumpa z Zełenskim w Białym Domu. Kijów bez broni z USA
Po rozmowach Trumpa z Zełenskim w Białym Domu. Kijów bez broni z USA
Hamas gotowy na wieloletni rozejm. Z broni jednak nie zrezygnuje
Hamas gotowy na wieloletni rozejm. Z broni jednak nie zrezygnuje