Orange - drugie urodziny lidera rynku komórkowego
Stabilna pozycja lidera telefonii komórkowej w Polsce, wprowadzenie
wielu innowacyjnych, przyjaznych usług dla klientów indywidualnych
i biznesowych - to najważniejsze osiągnięcia Orange w dwa lata po
wprowadzeniu marki na rynek - napisała firma w komunikacie.
- Jesteśmy dumni z tego, co udało się nam już osiągnąć. Dwa lata marki Orange na polskim rynku to okres dynamicznego rozwoju PTK Centertel, zostaliśmy liderem mobilnej telefonii i Internetu. Firma wprowadziła pionierską filozofię komunikacji z klientem połączoną z nowatorską wizualizacją. W ofercie pojawiły się nowe plany taryfowe i usługi, które zyskały uznanie użytkowników. Kolejne ciekawe propozycje wprowadzimy już w IV kwartale tego roku. - powiedziała Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes PTK Centertel, operatora sieci Orange.
W najbliższych latach celem Orange jest utrzymanie pozycji lidera, m.in. dzięki rozwojowi ofert prepaid i postpaid, dalszej ekspansji w sektorze mobilnego Internetu w technologiach HSDPA i HSUPA oraz tworzeniu mobilnego kontentu dla Orange World. Nowe zastosowanie znajdzie także częstotliwość 450 MHz, która dzięki cyfrowej technologii CDMA pozwoli dostarczyć Internet użytkownikom na terenach słabo zurbanizowanych.