Nowy dyrektor strategiczny w agencji DFF
Od 1 października Daniel Wood obejmie funkcję Dyrektora Strategicznego w agencji reklamowej DougFaberFamily.
25.09.2006 08:48
„Długo szukaliśmy takiego Dyrektora Strategicznego, który nie tylko rozumie biznes naszych klientów, ale również potrafi tworzyć strategie, które autentycznie zaskakują i łapią za serce. Dołączenie Daniela potwierdza priorytet strategiczny Agencji.” - powiedział Jacek Olechowski, wiceprezes DougFaberFamily.
Podczas swojej prawie 9-letniej kariery w reklamie, Wood miał okazję pracować m.in. dla: Deutshe Bank, PEKAO SA, Norwich Union, Commercial Union, TelePizza, IKEA, Fiat Auto Polska, Daimler Chrysler, Grupa Żywiec, Electroworld. Wcześniej Wood pracował między innymi dla D’Arcy i Lowe GGK.
Jest współtwórcą sukcesu polskiego oddziału Leo Burnett, który w ubiegłym roku, po raz pierwszy w swojej historii został uznany za najlepszą agencję sieci w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Bliskiego Wschodu i Afryki.