Nowe narzędzie do planowania kampanii Clear Channel Poland


Od marca klienci Clear Channel Poland będą mogli korzystać z nowego
narzędzia w zakresie planowania kampanii outdoorowych.

22.02.2008 08:00

Przeglądarka www, interaktywne autorskie narzędzie Clear Channel służące do selekcji lokalizacji i oceny dystrybucji nośników, zostaje wzbogacona o nową funkcjonalność pozwalającą na zaplanowanie kampanii outdoorowej dla precyzyjnie określonej grupy celowej.

Wprowadzana funkcjonalność umożliwia wizualizowanie na mapach cyfrowych punktów koncentracji grupy docelowej - POI (Point of Interest) oraz zapoznanie się ze statystykami dotyczącymi relacji między nośnikami a generatorami ruchu znajdującymi się w ich otoczeniu.

Nowe narzędzie pozwoli jednocześnie na koordynację dystrybucji kampanii w sytuacji, gdy wykorzystywane w niej nośniki będą pochodziły od wielu dostawców. Warunkiem ich zaimportowania do systemu Clear Channel jest dostarczenie przez klienta danych geograficznych nośników biorących udział w kampanii w postaci zapisu navigo. Po wprowadzeniu danych klient otrzyma przeglądarkę z wizualizacją wszystkich dostawców na mapach cyfrowych nośników. Dodatkowo będzie miał możliwość pobrania z serwera Clear Channel pliku w formacie pdf z mapą miasta oraz dystrybucją wszystkich nośników na danym obszarze - podano w komunikacie.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)