Nowe kampanie reklamowe Avon Polska
Ruszają kampanie reklamowe Wody perfumowanej Flower by Cynthia
Rowley oraz Luksusowego Kremu Naprawczego na noc.
25.01.2008 08:00
W katalogu 3/2008 "Święto kobiecości" (w sprzedaży od 14 lutego do 5 marca) Avon wprowadza nowy zapach - Wodę perfumowaną Flower by Cynthia Rowley - sygnowany nazwiskiem znanej amerykańskiej projektantki mody Cynthii Rowley. Projektantka jest autorką kompozycji zapachowej oraz opakowania.
Wprowadzenie na rynek tego produktu wspiera prasowa kampania reklamowa w lutowych wydaniach tygodników "Gala", "Wysokie obcasy", dwutygodników "Party" i "Viva" oraz miesięczników "Zwierciadło", "Olivia", "Avanti" i marcowych wydaniach miesięczników "Twój STYL", "Glamour", "Cosmopolitan", "Claudia", "Świat Kobiety", "Joy", "Elle", "Viva Moda!", "Uroda".
Luksusowy Krem naprawczy na noc pojawił się w ofercie Avonu jesienią 2007 roku. Jego wejście na rynek wspierała kampanią reklamową w prasie i telewizji. W tej chwili kampania tego produktu jest powtarzana.
Spoty reklamowe pojawią się w telewizji (TVP, Polsat, TVN, TV4, TVN7, TVN24) w terminie 7-24 lutego. Kampania reklamowa w prasie obejmie lutowe wydania "Vivy", "Wysokich Obcasów", "Party", "Avanti, "Pani" i "Zwierciadła" i marcowe wydania miesięczników: "Claudia", "Twój STYL", "Poradnik Domowy", "Dobre Rady", "Świat Kobiety", "Uroda", "Elle".
Kreację przygotowała agencja SoHo, media kupił dom mediowy Starcom.