Nowa forma reklamy w 'Gazecie Wyborczej'
'Gazeta Wyborcza' wprowadziła do swojej oferty nowatorską wśród dzienników formę reklamy - memostick.
25.09.2006 08:57
To karteczka o wymiarach 72,2x73 mm ze świecącego, ekskluzywnego papieru powleczonego od spodu klejem. Memostick z reklamą może być naklejony na pierwszej stronie głównego wydania Gazety Wyborczej, pierwszej stronie lokalnego wydania Gazety Wyborczej (np. Stołeczna), bądź na pierwszych stronach dodatków – podano w komunikacie.
„Memostick jest świetnym nośnikiem ważnych informacji. To nieopatrzona i zaskakująca forma, która szczególnie efektownie zafunkcjonuje na pierwszej stronie. Zaletą jest również to, że karteczkę można wykorzystywać wielokrotnie - po oderwaniu od strony nadaje się do powtórnego przyklejenia – mówi Iwona Grochowska, dyrektor ds. rozwoju i promocji oferty ogłoszeniowej.