"Błąd ludzki". Sieć sklepów tłumaczy się i apeluje do klientów

Na półki sklepowe w sklepach Decathlon omyłkowo na chwilę znowu trafił produkt z wycofanej wcześniej partii. Sieć tłumaczy to "błędem ludzkim" i prosi klientów o niespożywanie wadliwego towaru.

"Błąd ludzki". Sieć sklepów tłumaczy się i apeluje do klientów
"Błąd ludzki". Sieć sklepów tłumaczy się i apeluje do klientów
Źródło zdjęć: © East News | Piotr Kamionka/REPORTER
Maciej Zubel

Chodzi o odżywkę białkową o smaku czekoladowym WHEY PROTEIN z partii o numerze 2429700006.

Produkt został wycofany 28 listopada 2024 r. z powodu wykrycia metalicznego ciała obcego, które mogło stanowić zagrożenie dla zdrowia konsumentów.

Decathlon wydał już w tej sprawie komunikat. "Prosimy o niespożywanie produktu z tej partii produkcyjnej i udanie się do wybranego przez państwa sklepu Decathlon, w celu wymiany produktu lub uzyskania zwrotu kosztów zakupu" - można przeczytać.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz też: pod prąd na rondzie. Kobieta jechała na czołówkę

Wadliwy produkt znów na półkach. GIS prowadzi dochodzenie

Sieć zapewnia dalej, że "pozostałe partie tego produktu, a także inne odżywki białkowe w proszku marki Decathlon, nie stanowią żadnego zagrożenia".

Główny Inspektorat Sanitarny wraz z producentem prowadzi dochodzenie w sprawie okoliczności ponownego wprowadzenia wycofanego produktu do obrotu.

Przeczytaj też:

Źródło: fakt.pl

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (1)