"Nasz Dziennik": fundacja o. Tadeusza Rydzyka straciła prawie 2 mln zł

Niemal dwa miliony złotych straciła Fundacja Lux Veritatis przez błędne decyzje urzędników - pisze "Nasz Dziennik". Według gazety, odpowiedzialność za to ponoszą szefowie KRRiT oraz UKE. Nadawca Telewizji Trwam skierował w tej sprawie skargę do sądu.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Ojciec Tadeusz Rydzyk
Ojciec Tadeusz Rydzyk (PAP, Fot: Radek Pietruszka)

Jak informuje "Nasz Dziennik", przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w porozumieniu z prezesem Urzędu Komunikacji Elektronicznej wydał koncesję na częstotliwość, którymi UKE - za jego wiedzą - nie dysponował. Fundacja musiała zapłacić, chociaż nie mogła nadawać programu Telewizji Trwam - powiedziała Lidia Kochanowicz-Mańk, dyrektor finansowy Lux Veritatis.

Poniesione straty to dokładnie 1 milion 750 tysięcy złotych.

Sprawa znajdzie swój finał w sądzie. - Nie można płacić za coś, z czego nie można skorzystać, gdyż państwo dało częstotliwość komuś innemu - mówiła Kochanowicz-Mańk.

Polub WP Wiadomości
0
komentarze
Głosuj
Głosuj
0
Ważne
0
Smutne
0
Ciekawe
0
Irytujące
Trwa ładowanie
.
.
.