Miliony porównują ceny produktów w Internecie
Coraz więcej internautów w Polsce korzysta z serwisów umożliwiających porównywanie cen - pisze "Rzeczpospolita".
03.10.2006 07:47
Gazeta wyjaśnia, że pozwalają one bardzo szybko wyłowić najbardziej atrakcyjny produkt spośród setek tysięcy ofert. Dodaje, że działa już kilkanaście takich witryn i właśnie startuje kolejna. Istnieją one zaledwie niecałe dwa lata, a już odwiedzane są przez ponad pół miliona ludzi miesięcznie.
"Rzeczpospolita" pisze, że w Polsce internauci zaczynają zachowywać się podobnie jak kupujący w sieci w Stanach Zjednoczonych czy Europie Zachodniej. Zanim zrealizują transakcję, najpierw skrupulatnie porównują ceny w sieci.
Dziennik dodaje, że na największych rynkach handlu eletronicznego "porównywacze" plasują się tuż za tak popularnymi witrynami jak portal aukcyjny ebay.com czy sklep internetowy amazon.com. Gazeta podaje, że z takich serwisów korzysta około osiemnaście milionów użytkowników. (IAR)