Metropol zwiększa nakład i otwiera nowe oddziały
Od 25 września br. TPP, wydawca dziennika Metropol, podnosi nakład gazety.
25.09.2006 08:55
Całkowity nakład wzrośnie o 40% w stosunku do średniej z pierwszego półrocza br. i wyniesie, od momentu wzrostu średnio 401 000 egz. dziennie, a w piątek 645 000 egz.
- To konsekwentne budowanie silnej pozycji Metropolu w dziesięciu największych miastach Polski. Koncentrujemy się na wzmocnieniu tytułu poza Warszawą. – Konsekwentnie wzmacniamy naszą pozycję gazety wielkomiejskiej poprzez wzrost nakładów i precyzyjną dystrybucję skierowaną do grupy aktywnych, wykształconych i dobrze zarabiających osób – powiedziała Małgorzata Golińska, dyrektor zarządzająca TPP.
W związku z rozwojem, wydawca zadecydował o otwarciu lokalnych biur sprzedaży w Krakowie i Gdańsku. W każdym z miast jest zatrudniony zespół handlowców, którym kieruje dyrektor oddziału, oraz lokalny korespondent podlegający redaktorowi naczelnemu. Dyrektorzy oddziałów raportują dyrektor zarządzającej Metropolu – Małgorzacie Golińskiej. Nakład Metropolu w każdym z miast wzrośnie ponad trzykrotnie i wyniesie średnio 44 000 egz. dziennie w Krakowie, a w piątki 70 000 egz. Natomiast w Trójmieście wyniesie średnio 47 000 egz. dziennie, a w piątki 80 000 egz.
Biurem krakowskim zarządza Natasza Szymczak-Pelczyk. Szymczak związana jest z branżą wydawniczo-medialną od ponad dziesięciu lat. Ostatnio prowadziła własną firmę, świadczącą usługi z zakresu doradztwa marketingowego.
Dyrektorem oddziału Trójmiejskiego zastała Joanna Butora, która w mediach pracuje od siedmiu lat, ostatnio była zatrudniona w spółce Media4mat, na stanowisku zastępcy kierownika biura reklamy w Gdyni.
Zwiększenie nakładów oraz otwarcie lokalnych oddziałów zostanie wsparte kampanią wprowadzającą, której kreacja została przygotowana przez agencje Ad Ants.