Link Sponsorowany dociera wyłącznie do zainteresowanych Klientów
O tym, czy średnie i małe firmy stać na reklamę w Internecie, jak dotrzeć do Klientów, którzy właśnie poszukują naszej oferty i czy kampanię w Internecie można uruchomić w 5 minut rozmawiamy z Arturem Banachem, prezesem spółki NetSprint.pl.
19.01.2005 | aktual.: 26.09.2005 14:24
Mam średniej wielkości firmę, ciekawą stronę internetową i budżet reklamowy na poziomie kilku tysięcy złotych rocznie – czy mogę efektywnie reklamować się w Internecie?
Oczywiście, właśnie dla takich firm idealnym narzędziem jest Link Sponsorowany w wynikach wyszukiwania oferowany przez NetSprint.pl wspólnie z portalem Wirtualna Polska.
Link Sponsorowany – co to jest?
Link Sponsorowany to reklama tekstowa w wyszukiwarce internetowej. Link wyświetla się w wyeksponowanym miejscu na samej górze wyników wyszukiwania, dzięki czemu znacząco zwiększa ruch do reklamującej się witryny.
A od czego zależy wyświetlenie się konkretnego Linku Sponsorowanego?
Reklamodawca określa słowa kluczowe i frazy opisujące jego produkt czy usługę. Reklama jest aktywowana po zadaniu stosownego zapytania w wyszukiwarce przez Internautę. Dzięki temu reklama dociera wyłącznie do osób zainteresowanych danym produktem czy usługą.
Linki Sponsorowane wyświetlane są w wyszukiwarce NetSprint.pl oraz portalu Wirtualna Polska?
Tak, ale nie tylko. Cała sieć partnerska NetSprint.pl to w chwili obecnej ponad 140 serwisów, m.in. portale O2.pl i Hoga.pl, serwis Rzeczpospolita Online i wiele innych wartościowych stron. Siłą naszych Linków jest ich szeroki zasięg - z wyszukiwarki NetSprint na różnych witrynach korzysta kilka milionów Internautów miesięcznie.
Jest wiele form reklamy w Internecie. Co wyróżnia Link Sponsorowany spośród nich?
Przede wszystkim skuteczność. Jest to najefektywniejsza kosztowo forma reklamy internetowej. Ponieważ Link wyświetla się tylko tym Internautom, którzy poszukują oferowanych produktów i usług to procentuje wysokim wskaźnikiem klikalności (CTR). W sieci NetSprint średni wskaźnik klikalności w Link wynosi ok. 5% a najciekawsze reklamy osiągały CTR nawet powyżej 25%! Średni CTR bannerów czy innych graficznych form reklamy rzadko przekracza 1%. O skuteczności Linku Sponsorowanego najlepiej świadczy fakt, że ponad 70% naszych klientów przedłuża swoje kampanie.
Jakie są inne zalety Linków Sponsorowanych?
Oprócz tego, że jest to reklama targetowana, precyzyjna i skuteczna, należy dodać, że Link nie drażni użytkownika tak jak różne formy reklamy graficznej. A wręcz przeciwnie – jest kojarzony z najlepszym wynikiem wyszukiwania. Dodatkowo, aby korzystać z Linku Sponsorowanego nie trzeba zlecać przygotowania kreacji graficznej – uruchomienie kampanii trwa krócej i nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.
No właśnie, koszty… Ile kosztuje kampania Linku Sponsorowanego?
To zależy od liczby wykupionych odsłon. Zacząć można już od 300,- PLN netto – tyle kosztuje najtańszy pakiet Linków Sponsorowanych w aktualnej promocji.
To rzeczywiście niedużo. Jak można uruchomić kampanię?
Wystarczy skontaktować się z naszym działem reklamy. Konsultanci NetSprint.pl odpowiedzą na wszystkie pytania, a także od początku do końca pomogą zaplanować kampanię zgodnie z możliwościami i potrzebami każdego Klienta. Mogę się pochwalić, że nasz system obsługi klienta jest tak zaprojektowany, że od otrzymania zamówienia do uruchomienia kampanii mija dosłownie 5 minut – dla wielu klientów to bardzo ważne. Zainteresowane osoby zapraszam do odwiedzenia naszej strony internetowej: http://reklama.netsprint.pl.
A czy z reklamy w wyszukiwarce mogą korzystać firmy działające lokalnie?
Dla firm, które nie potrzebują reklamy ogólnopolskiej mamy specjalny produkt – Link Lokalny. Funkcjonuje on dzięki tak zwanemu geotargetowaniu reklamy, czyli wyświetlaniu się Linku tylko Internautom z określonych przez reklamodawcę województw. Taka oferta adresowana jest przede wszystkim do sektora małych i średnich przedsiębiorstw działających głównie na rynkach lokalnych. Skorzystać z niej mogą również firmy ogólnopolskie, posiadające oddziały w wielu miastach, którym zależy na prezentowaniu różnych komunikatów Internautom z danych regionów.
Dziękuję za rozmowę.
Ja również. Przy okazji zapraszam na nasz nowy serwis poświęcony reklamie w wyszukiwarce: http://reklama.netsprint.pl.
NetSprint.pl
Biuro Reklamy
(022) 8 444 990
reklama@netsprint.pl
http://reklama.netsprint.pl