Lidl Plus: nowa aplikacja będzie dostępna już wiosną. To wstęp do sprzedaży online
Lidl Plus: nowa aplikacja wystartuje w Polsce już wiosną. Będzie wstępem do sprzedaży produktów przez internet.
15.03.2019 | aktual.: 15.03.2019 10:21
Lidl Plus – nowa aplikacja dostępna już wiosną
Na wiosnę druga co do wielkości sieć dyskontów w Polsce wprowadzi w życie aplikację Lidl Plus. Własne aplikacje lojalnościowe wypuściły już Rossmann, Auchan, Tesco czy Biedronka. W 2019 dołączy do nich Lidl z mocnym nastawieniem na rozwój swojej sprzedaży online. Wiadomo, że wcześniej Lidl Plus pojawił się w Niemczech, Danii i Austrii.
Dzięki oprogramowaniu klienci zyskają możliwość nie tylko skorzystania z rabatów, ale również zlokalizowania najbliższego sklepu Lidl, przeglądania historii zakupów oraz zapoznania się z treścią gazetek promocyjnych.
Lidl – wstęp do sprzedaży online
Według informacji podanej na stronie internetowej, aplikacja Lidl Plus umożliwi użytkownikowi wyszukanie każdego produktu, który znajduje się w ofercie sieci. Ponadto za jej pośrednictwem będzie można korzystać z kuponów promocyjnych, dostępnych jedynie dla posiadaczy Lidl Plus. Aplikacja będzie też oferować wszystkie aktualne gazetki, możliwość szybkiego zamówienia win z Winnicy Lidla, mapę dostępnych w okolicy oraz całym kraju sklepów. W aplikacji będzie również karta lojalnościowa, funkcjonująca na podobnej zasadzie jak karta Moja Biedronka, z tą różnicą, że nie będzie ona fizyczna, ale wyświetlana w formie elektronicznej.