Leo Burnett i Arc teraz jako Leo Burnett Worldwide
Jarek Ziębiński w światowych władzach Leo Burnett.
13.12.2006 07:10
Od 12 grudnia 2006 roku spółka Arc oraz Leo Burnett będą występować pod nazwą Leo Burnett Worldwide.
- To jest po prostu ewolucja. To, co jeszcze pięć lat temu wydawało się znakomitą konstrukcją, dzisiaj jest przestarzałe. To sprawia, że musimy poznawać potrzeby naszych klientów; mamy zupełnie nową rzeczywistość konsumencką i medialną. Stąd nasze dążenia do ogarnięcia dynamicznie powstających światowych rynków – powiedział Tom Bernardin, CEO Leo Burnett Worldwide.
Tom Bernardin CEO Leo Burnett Worldwide poinformował także o utworzeniu Global Management Council (GMC), ciała odpowiadającego za kształtowanie globalnej strategii rozwoju sieci Leo Burnett ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych rynków. GMC będzie badać 10 rynków: chiński, środkowowschodni, Stanów Zjednoczonych, brytyjski, iberyjski, francuski, rosyjski, niemiecki oraz brazylijski.
Jarek Ziębiński, Chairman & CEO Leo Burnett Central & Eastern Europe będzie w tym gronie jedynym Polakiem i jedynym przedstawicielem Europy Środkowo-Wschodniej. Jednocześnie poinformowano o rozszerzeniu regionu, którym zarządza Ziębiński. Dotychczas region ten obejmował swoim zasięgiem 11 krajów w tym Polskę i Rosję. Od stycznia 2007 roku przyłączone zostaną kraje bałtyckie: Litwa, Łotwa, Estonia. Siedzibą szefa regionu i członka GMC nadal pozostanie warszawskie biuro Leo Burnett.
„Praca w tak doborowym gronie to dla mnie ogromny zaszczyt i jednocześnie wielkie wyzwanie. Poczułem już ciężar nowej odpowiedzialności ale i możliwości większego wpływu na losy globalnej firmy, z którą jestem związany od jedenastu lat. Przyszedł czas by w pełni wykorzystać całe moje doświadczenie zawodowe i wiedzę o rynkach nowej Europy” – powiedział Jarek Ziębiński Chairman & CEO Leo Burnett Central & Eastern Europe.