Trwa ładowanie...
d2p7fos
25-09-2006 09:07

Krawczyk, Shakira, Dion w reklamie RMF

Wystartowała nowa edycja kampanii reklamowej RMF FM, zatytułowana 'RMF FM Najlepsza Muzyka'.

d2p7fos
d2p7fos

Jej bohaterami są zagraniczne i polskie gwiazdy muzyczne m.in. bohaterka tegorocznego Sopotu - Katie Melua, a także Shakira, Celine Dion, Carlos Santana, Leonard Cohen i Natasha St Pier. Polskę reprezentują: Krzysztof Krawczyk oraz po raz pierwszy w historii RMF FM - Kasia Cerekwicka i Ryszard Rynkowski.

Spoty telewizyjne wyemitują TVP, TVN, Polsat, TV4, TVN7 i TVN24. Reklamy pojawią się w ponad 40 tytułach prasowych o największym zasięgu; w tygodnikach opinii (Wprost, Polityka, Newsweek, Przekrój), magazynach kobiecych: (Twój Styl, Glamour, Elle, Claudia, Olivia, Pani Domu), czasopismach dla mężczyzn (Playboy, CKM), tv guidach (Tele Tydzień, Tele Świat, To&Owo) czy magazynach motoryzacyjnych (Auto Moto, Auto Świat). Kampania obejmie również outdoor, kino i internet.

RMF nie zdradza budżetu kampanii.

Za kreację odpowiada agencja reklamowa ART FM. Media zakupił dom mediowy MindShare Polska.

d2p7fos
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2p7fos
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj