Kolejna odsłona mundialowej kampanii Coca-Coli
Od wczoraj można oglądać najnowszy film reklamowy Coca-Cola Poland Services.
04.04.2006 06:44
Jest to spot komunikujący uruchomioną przed dwoma tygodniami promocję konsumencką „Piłka zbliża. Podaj dalej” związaną z Mistrzostwami Świata – 2006 FIFA World Cup, której Coca-Cola jest oficjalnym sponsorem.
Film – wykorzystujący w czołówce motyw znany z pierwszej reklamy Coca-Coli związanej z Mistrzostwami („Rywale”) – jest produkcją polską, opracowaną przez agencję Publicis.
Kampania „Piłka zbliża. Podaj dalej” daje nam możliwość szerszej kreacji – wyjścia poza samą adaptację spotów. Skorzystaliśmy z tej okazji, tworząc bardzo udaną lokalną produkcję. – mówi Mikołaj Ciaś, brand manager Coca-Cola w Polsce. – Mamy też nadzieję, że sama promocja, której spot dotyczy, spotka się z szerokim zainteresowaniem widzów.
W promocji, trwającej do końca lipca, można wygrać (codziennie o godz. 15.00) podwójne wyjazdy na mecze polskiej reprezentacji oraz mundialowe piłki Adidas z limitowanej serii (do wygrania co godzinę pomiędzy 15 marca a 15 lipca), a także nagrody gwarantowane – specjalne piłkarskie szklanki Coca-Coli.
Promocja konsumencka i komunikujący ją film reklamowy stanowią kolejny element kampanii Piłka zbliża. Podaj dalej prowadzonej przez Coca-Cola Poland Services w ramach międzynarodowego programu mundialowego Coca-Coli “We All Speak Football”. Myślą przewodnią kampanii jest przekonanie, że wielkie wydarzenia sportowe zbliżają ludzi, przełamują bariery kulturowe i społeczne. Pozwalają wspólnie przeżywać emocje i jednoczyć się.
Autorzy projektu: Publiciscreative team: Ola Merecz, Adam Radziunclient service: Basia Pyrzanowska, Nazar Al-khouri, Adam Miecznikowskiproducent: Czarek SzostekStudio: OdeonMedia: StarcomStacje TV: Polsat, TV4, TVN, VIVACzas emisji - kwiecień 06.