Kampania Samsung D900 z serii Ultra

Wprowadzenie modelu SGH-D900 na polski rynek jest wsparte kampanią reklamową i szerokimi działaniami PR.

25.09.2006 08:39

Komunikacja oparta jest pomysł wykorzystywania telefonu jako narzędzia pracy pozwalającego pracować na odległość w tym samym czasie delektując się urokami życia .

Kampania telewizyjnaPlanowana jest kampania telewizyjna w głównych kanałach telewizyjnych w Polsce oparta o 15 i 30 sekundowe spoty. Fabuła spotu krąży wokół używania telefonu do pracy właśnie wtedy gdy posiadacz jego jest na wakacjach w Dalekiej Azji. Spot pokazuje też funkcje telefonu: aparat 3,14 megapiksela z autofocusem, funkcje TV oraz doskonały wyświetlacz. Kampania trwa od 25 września przez kolejne 4 tygodnie.

Kampania kinowaTen sam spot będzie prezentowany w wersji 30 sekund w kinach sieci CINEMA CITY.

Kampania prasowaDo kampanii wybrane zostały tytuły z zakresu prasy społeczno-politycznej jak i modowej.Seria telefonów The Ultra Edition (X820, D830, D900) ten pojawi się również na najnowszym pokazie kolekcji Macieja Zienia jak telefony polecane przez projektanta.

Reklama zewnętrznaTelefon SAMSUNG D900 pojawi się na tablicach backlights w Warszawie oraz kluczowych ścianach Warszawy czy na lotnisku im. Fryderyka Chopina.

Za kreację globalną odpowiada agencja CHEIL and Leo Burnett, za lokalną adaptację odpowiada polski oddział Leo Burnett. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MINDSHARE.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)