Trwa ładowanie...
dgwduil
hortex
19-10-2007 08:00

Kampania reklamowa nowych soków firmy Hortex


18 października ruszyła kampania telewizyjna nowej linii produktów
firmy Hortex - przecierowych soków marchwiowo-owocowych Hortex
Leon. Spot reklamowy będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach
telewizyjnych oraz kanałach tematycznych dla najmłodszych widzów.

dgwduil
dgwduil

"Premierze nowych produktów towarzyszą intensywne działania promocyjne, obejmujące m. in. kampanię telewizyjną, internetową, odnowienie logotypu serii produktów Hortex Leon, zmianę opakowań oraz postaci lwa Leona" - mówi Ewa Bobrownicka - Libchen, kierownik Marketingu Strategicznego Hortex Holding S.A. - "Na potrzeby linii produktów Hortex Leon stworzyliśmy również serwis internetowy dla najmłodszych www.lewleon.pl, gdzie znajdują się gry i zabawy edukacyjne" - dodaje.

W kampanii telewizyjnej wykorzystany zostanie nowy 30-sekundowy spot reklamowy, który podobnie jak poprzednie reklamy marki, jest adresowany głównie do dzieci w wieku 4-9 lat.

Spot będzie emitowany w następujących programach telewizyjnych: TVP 1, TVP 2, Polsat, Cartoon Network, MiniMini oraz Jetix. Nowy sok marchwiowy Hortex Leon pojawi się także w kampanii internetowej m.in. na takich portalach jak: gry.pl; kreskowka.pl; minimini.pl; disney.pl; jetix.pl; wpdzieci.pl;

Kampania reklamowa nowego soku marchwiowego Hortex Leon została przygotowana przez agencję reklamową Euro RSCG Warsaw, która jest odpowiedzialna za kreację oraz przez dom mediowy Mediaedge:cia, odpowiedzialny za zakup i planowanie czasu antenowego w mediach.

dgwduil
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dgwduil
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj