Kampania reklamowa nowych soków firmy Hortex
18 października ruszyła kampania telewizyjna nowej linii produktów
firmy Hortex - przecierowych soków marchwiowo-owocowych Hortex
Leon. Spot reklamowy będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach
telewizyjnych oraz kanałach tematycznych dla najmłodszych widzów.
"Premierze nowych produktów towarzyszą intensywne działania promocyjne, obejmujące m. in. kampanię telewizyjną, internetową, odnowienie logotypu serii produktów Hortex Leon, zmianę opakowań oraz postaci lwa Leona" - mówi Ewa Bobrownicka - Libchen, kierownik Marketingu Strategicznego Hortex Holding S.A. - "Na potrzeby linii produktów Hortex Leon stworzyliśmy również serwis internetowy dla najmłodszych www.lewleon.pl, gdzie znajdują się gry i zabawy edukacyjne" - dodaje.
W kampanii telewizyjnej wykorzystany zostanie nowy 30-sekundowy spot reklamowy, który podobnie jak poprzednie reklamy marki, jest adresowany głównie do dzieci w wieku 4-9 lat.
Spot będzie emitowany w następujących programach telewizyjnych: TVP 1, TVP 2, Polsat, Cartoon Network, MiniMini oraz Jetix. Nowy sok marchwiowy Hortex Leon pojawi się także w kampanii internetowej m.in. na takich portalach jak: gry.pl; kreskowka.pl; minimini.pl; disney.pl; jetix.pl; wpdzieci.pl;
Kampania reklamowa nowego soku marchwiowego Hortex Leon została przygotowana przez agencję reklamową Euro RSCG Warsaw, która jest odpowiedzialna za kreację oraz przez dom mediowy Mediaedge:cia, odpowiedzialny za zakup i planowanie czasu antenowego w mediach.