Kampania reklamowa nowych soków firmy Hortex


18 października ruszyła kampania telewizyjna nowej linii produktów
firmy Hortex - przecierowych soków marchwiowo-owocowych Hortex
Leon. Spot reklamowy będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach
telewizyjnych oraz kanałach tematycznych dla najmłodszych widzów.

19.10.2007 08:00

"Premierze nowych produktów towarzyszą intensywne działania promocyjne, obejmujące m. in. kampanię telewizyjną, internetową, odnowienie logotypu serii produktów Hortex Leon, zmianę opakowań oraz postaci lwa Leona" - mówi Ewa Bobrownicka - Libchen, kierownik Marketingu Strategicznego Hortex Holding S.A. - "Na potrzeby linii produktów Hortex Leon stworzyliśmy również serwis internetowy dla najmłodszych www.lewleon.pl, gdzie znajdują się gry i zabawy edukacyjne" - dodaje.

W kampanii telewizyjnej wykorzystany zostanie nowy 30-sekundowy spot reklamowy, który podobnie jak poprzednie reklamy marki, jest adresowany głównie do dzieci w wieku 4-9 lat.

Spot będzie emitowany w następujących programach telewizyjnych: TVP 1, TVP 2, Polsat, Cartoon Network, MiniMini oraz Jetix. Nowy sok marchwiowy Hortex Leon pojawi się także w kampanii internetowej m.in. na takich portalach jak: gry.pl; kreskowka.pl; minimini.pl; disney.pl; jetix.pl; wpdzieci.pl;

Kampania reklamowa nowego soku marchwiowego Hortex Leon została przygotowana przez agencję reklamową Euro RSCG Warsaw, która jest odpowiedzialna za kreację oraz przez dom mediowy Mediaedge:cia, odpowiedzialny za zakup i planowanie czasu antenowego w mediach.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)