Trwa ładowanie...
d4f3s0d
12-09-2006 07:07

Kampania LOT w USA i Polsce

Od czerwca w Stanach Zjednoczonych trwała kampania LOT przygotowana przez Gruppę66 Ogilvy. Obejmowała ona TV, prasę oraz internet.

d4f3s0d
d4f3s0d

W poniedziałek rozpoczeła się ona w Polsce. Jej zadaniem jest wzmocnienie wizerunku LOT jako firmy nowoczesnej, dynamicznej i innowacyjnej oraz poinformowanie o ofercie – nowej klasie biznes na trasach transatlantyckich.

Ze strony LOT za kampanię odpowiada Dorota Haller, Dyrektor Biura Marketingu i Produktu oraz Katarzyna Siekierzyńska szef działu Działu Promocji i Reklamy i Emilia Drzewicka, Specjalista ds. Marketingu.

Kampanię przygotowali Robin Weeks, Dyrektor Kreatywny w Gruppa66 Ogilvy oraz zespół Olgi Sobieraj, Group Account Directora w agencji. Spot reklamowy powstał w domu produkcyjnym Design Direct, pod nadzorem Ani Lewczuk.

Kampania jest kontynuacją platformy komunikacyjnej „Ptaki” rozpoczętej w 2005 roku. Film oparty jest o wypowiedź głównego bohatera chwalącego uroki podróży w nowej klasie biznes. Aby nadać postaci „ludzkiego” charakteru i wiarygodności najpierw nagrano spontaniczne wypowiedzi bohatera, który w naturalny, improwizowany sposób opowiadał o zaletach podróżowania LOT. Wybrana wypowiedź, jej styl i brzmienie głosu zainspirowały twórców filmu do odpowiedniej animacji postaci, w tym ruchów ust.

Gruppa66 Ogilvy współpracę z LOT rozpoczęła się w 2000 roku, wspólnie zrealizowaną kampanią „Sidney 2000” informującą o tym, że LOT jest sponsorem polskiej ekipy olimpijskiej. Od tego czasu agencja obsługuje markę LOT w pełnym zakresie na rynku polskim i poza granicami kraju na 16-tu rynkach zagranicznych.

Kreację w Polsce zobaczymy w TV, kinach, radiu, outdoorze, prasie oraz internecie.

d4f3s0d
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4f3s0d
Więcej tematów