HP rozpoczyna promocję desktopów i monitorów

Dom mediowy ZenithOptimedia zaplanował i kupił media do najnowszej kampanii reklamowej informującej o ofercie promocyjnej na desktopy i monitory marki Hewlett Packard.

- Kampania ma cel sprzedażowy i wpisuje się w nową strategię komunikacyjną Personal Systems Group Hewlett Packard: „Komputer znów jest osobisty – powiedziała Luiza Dzienkiewicz-Kobus, Marketing Communications Manager w Hewlett Packard.

Pierwszy etap kampanii obejmuje ponad dwadzieścia tytułów prasy codziennej i magazynowej. Działania reklamowe są skierowane do małych i średnich przedsiębiorstw oraz osób zainteresowanych zakupem wydajnego i markowego sprzętu komputerowego, mieszkających w dużych miastach, z dochodami powyżej średniej krajowej, zainteresowanych rozwiązaniami IT i wykształceniem średnim „plus”. Kampania informuje o możliwości wykorzystania 10 proc. rabatu przy zakupie zestawu: desktop i monitor HP.

Kreację przygotowała agencja reklamowa McCann Hungary.

Kampania w prasie potrwa kilka tygodni, a niewykluczone, że w dalszym etapie rozpoczną się działania z wykorzystaniem innych mediów w tym także niestandardowych. Wartość budżetu kampanii nie została ujawniona.

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)