Herbapol startuje z kampanią reklamową Dexapini
Herbapol Lublin rozpoczyna właśnie kampanię reklamową swojego
nowego produktu farmaceutycznego. Dexapini jest syropem
przeciwkaszlowym zawierającym składniki skutecznie łagodzące różne
rodzaje kaszlu.
15.10.2007 08:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Reklama w zabawny sposób wykorzystuje skojarzenia z baranami, których liczenie kojarzy się z zasypianiem. W kampanii wykorzystane zostaną telewizja, prasa konsumencka, farmaceutyczna i skierowana do lekarzy. W aptekach pojawią się specjalnie przygotowane materiały POS.
Za całość kampanii odpowiada agencja TIPPINGPOINT, która wygrała przetarg na obsługę tej marki.
Spot telewizyjny został wyprodukowany przez Tango Production, animację baranków zrealizował Platige Image. Reżyserią spotu zajął się Grzegorz Badzio - dyrektor kreatywny TIPPINGPOINT, operatorem był Wojciech Staroń.