Euro RSCG ma studio badań jakościowych
9 listopada 2006 w siedzibie spółek grupy Euro RSCG odbyło się oficjalne otwarcie studia badań jakościowych.
14.11.2006 07:10
Własna, profesjonalna focusownia to kolejne z narzędzi wyróżniających Euro RSCG na tle rynku agencji komunikacji marketingowej w Polsce - podano w komunikacie.
Uruchomienie focusroomu zapowiadane było przez Grupę Euro RSCG już w kwietniu 2006 r. podczas spotkania podsumowującego 5 - lecie obecności Grupy w Polsce. Uznano wówczas za kluczowe dla dalszego rozwoju firmy oferowanie klientom zintegrowanych i innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych. Wyrazem przyjętej strategii jest między innymi otwarcie profesjonalnej sali do badań focusowych. Możliwość przeprowadzania badań to kolejne z oferowanych przez Euro RSCG Kreatywnych Rozwiązań Biznesowych (Creative Business Ideas®) wyróżniające Euro RSCG na tle innych agencji z obszaru komunikacji marketingowej. Nowo otwarta focusownia wykorzystywana będzie przez wszystkie firmy wchodzące w skład Grupy Euro RSCG nie tylko pod kątem potrzeb jej aktualnych klientów. Przeprowadzane badania w dużej mierze pomocne będą w realizacji projektów wewnętrznych agencji oraz działań „new biznesowych” poszczególnych spółek.
- Misją Euro RSCG jest być liderem w dostarczaniu zintegrowanych i innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych. Zgodnie z tym duchem stale wzbogacamy się o nowe narzędzia, które mogą być przekładane na wszystkie kanały komunikacji. Dzięki nim także spółki Euro RSCG stają się bardziej konkurencyjne, dostarczają jeszcze bardziej wartościowe i kompleksowe rozwiązania. Profesjonalna sala do badań focusowych, którą uruchamiamy, to jedno z takich narzędzi. Chcemy wykorzystywać ją zarówno na potrzeby naszych aktualnych Klientów, tych potencjalnych oraz nas samych – pracowników spółek Euro RSCG – mówi Piotr Badowski, członek zarządu Grupy Euro RSCG, Managing Director Euro RSCG Warsaw.
W skład Grupa Euro RSCG wchodzą: agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw, agencja marketing services Euro RSCG 4D, agencja marketingu technologicznego Euro RSCG Marketing House, agencja public relations Euro RSCG Sensors i agencja marketingu interaktywnego Digital One. Każda z pięciu spółek Euro RSCG jest ekspertem w swojej dziedzinie. Kierując się filozofią Grupy „Power of One”, wspólnie dostarczają klientom zintegrowane rozwiązania, tworząc kreatywne pomysły biznesowe (Creative Business Ideas®), które mogą być przekładane na wszystkie kanały komunikacji.
Grupa Euro RSCG zatrudnia obecnie niemal 300 pracowników.