Etyka w firmie może się opłacać

Etyka w firmie może się opłacać - przekonują eksperci gospodarczy.

25.09.2006 | aktual.: 02.10.2006 11:04

Polskie przedsiębiorstwa coraz głośniej mówią o potrzebie wprowadzania kodeksów etycznych, które regulują sposoby ich komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Pomaga to eliminować wiele negatywnych procesów, mających wpływ na straty finansowe firm, między innymi: pogarszanie się efektywności pracowników, konflikty personalne, czy oszukiwanie kontrahentów.

Eksperci, którzy spotkali się na śniadaniu Harvard Business Review Polska w Klubie Polskiej Rady Biznesu, nad którymi patronat sprawuje Radio PIN 102 FM, uważają, że etyka jest korzystna zarówno dla partnerów przedsiębiorcy, jak i jego samego. Budują się dzięki temu właściwe i coraz silniejsze zasady współpracy, między obiema stronami. Jak mówi Jacek Santorski z Instytutu Psychologii Biznesu - przedsiębiorcy, menedżerowie zaczynają bardzo poważnie rozważać, jak zarabiać pieniądze i rozwijać firmy w sposób oparty na jasnych regułach i jasnych wartościach.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)