Dożywotnia pizza za tatuaż? Domino’s Pizza wycofało się z akcji promocyjnej
Globalna sieć Domino’s Pizza właśnie musiała zakończyć kampanię promocyjną na terenie Rosji. Rosyjski oddział pizzerii oferował dożywotnio darmową pizze wszystkim, którzy wytatuują sobie ich logo. Liczba chętnych jednak przerosła oczekiwania.
Amerykańska sieć Domino’s Pizza musiała zakończyć swoją dość oryginalną strategię promocyjną. Rosyjski oddział firmy postanowił, że dożywotnio będzie fundować darmową pizzę swoim klientom. Trzeba jednak było spełnić jeden warunek – wytatuować sobie logo pizzerii. Należało go zrobić w oficjalnym salonie, który potwierdzi, że wykonany wzór jest prawdziwy.
Akcja z tatuażami początkowo miała trwać od 31 sierpnia do 31 października 2018 roku. Według planów Domino’s Pizza miała rozdać 100 sztuk pizzy przez 100 lat każdemu ochotnikowi, który zrobi sobie tatuaż z logotypem firmy, a następnie opublikuje jego zdjęcie w mediach społecznościowych. Nikt nie spodziewał się aż tak ogromnej liczby chętnych. Z tego powodu 4 września postanowiono zakończyć kampanię.
Rosyjski dziennik „The Moscow Times” szacuje, że 350 osób zdecydowało się na zrobienie sobie tatuażu w zamian za włoski przysmak.