Delecta intensywnie reklamuje Fisiela
Do końca marca br. potrwa silne wsparcie reklamowe Fisiela - linii
marchewkowo-owocowych kisieli marki Delecta. Kampania prasowa i
internetowa ma charakter wizerunkowy i jest adresowana do matek i
dzieci w wieku 6-12 lat.
28.02.2008 08:00
Emisje reklam zaplanowano na łamach prasy poradnikowej w NAJ, Claudii i Pani Domu oraz w pismach parentingowych Mamo to ja, Mamy Przedszkolaka, Uśmiech Rodziców oraz Top Przedszkole.
Ponadto, reklama pojawi się w takich tytułach prasy dziecięcej, jak Witch, Kaczor Donald, Barbie, Odlotowe Agentki, Świat Przygód Hugo i komiksie Scooby Doo.
Dodatkowo, przez cały rok informacje o Fisielu zaistnieją w kolorowankach i krzyżówkach wydawnictwa Technopol.
Kampania internetowa ma charakter bannerowy i jest adresowana do matek. Doublebillboardy od stycznia do końca marca br. pojawiają się w cyklach dwutygodniowych, między innymi, na łamach portali dziecko.interia.pl, gazeta.pl i babyboom.pl.
Komunikację marki i produktu wspierają działania na stronie internetowej www.fisiel.pl, przygotowanej specjalnie z myślą o dzieciach. Najmłodsi internauci odnajdą na niej gry i zabawy z postacią królika Fisiela - brand hero produktu, w roli głównej.
Media na potrzeby kampanii zaplanował i zakupił Starcom
Layouty reklamowe opracowała agencja PND Futura.
Serwis internetowy przygotowała PND Futura.