Dan Frugtniet odpowiada za sprzedaż licencji Jetixa
Jetix Europe (kanały Jetix i Jetix Play) powołał Dana Frugtnieta na
stanowisko regional licensing managera na region Europy
Środkowo-Wschodniej.
Jako regional licencing manager Dan Frugtniet odpowiada za sprzedaż licencji na wykorzystanie programów, wizerunków postaci z programów Jetix oraz marki Jetix. Głównym źródłem przychodów z tego obszaru pozostają umowy z producentami DVD, wydawcami, producentami z rynku FMCG oraz firmami odzieżowymi i producentami zabawek. Do tej pory za sprzedaż tego typu licencji w regionie Europy Środkowo-Wschodniej odpowiadała dywizja paneuropejska Jetix.
- Powołanie nowego stanowiska w strukturze wiązało się z dynamicznie rosnącym popytem na produkty licencjonowane na rynkach regionu. Tegoroczny plan zakłada 3-cyfrowy wzrost przychodów Jetix ze sprzedaży licencji w Europie Środkowej i Wschodniej. Szczególnie aktywne w strukturze regionu są rynki Polski i Rosji - mówi Dan Frugtniet.
Nowy regional licensing manager, we współpracy z działami sprzedaży i marketingu Jetix, chce oferować klientom pakiety łączące licensing, różne formy reklamy w mediach Jetix oraz działania cross-promocyjne.
Dan Frugtniet raportuje bezpośrednio do Macieja Brala, dyrektora zarządzającego na region Europy Środkowej i Wschodniej oraz Bliskiego Wschodu w Jetix Europe.
Wcześniej Dan Frugtniet kierował sprzedażą licencyjną programów Jetix na nośniki VHS/DVD (home entertainment) w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Wcześniej pracował jako advertising manager w BBC Worldwide oraz jako account manager w dzienniku 'Daily Mirror'.