Axe: Dziewczynki stają się niegrzeczne
Marka dezodorantów Axe firmy Unilever rozpoczęła kampanię reklamową
wspierającą wprowadzenie nowego wariantu zapachowego Axe Vice.
Kampania - "Dziewczynki stają się niegrzeczne" wykorzystuje
światowy spot TV (z udziałem sobowtóra Morgana Freemana).
Kolejne medium wykorzystane w tej niestandardowej kampanii to kino - siec Multikino. Oprócz kampanii on screen, gdzie spot emitowany jest zaraz po zwiastunach w klimacie przypominającym film "Seven", dodatkowo wykorzystane zostały bardzo niestandardowe nośniki off screen.
Oprócz standów umieszczonych w holach kinowym w kampanii wykorzystano również naklejki podłogowe stylizowane na obrys zwłok oraz plakaty przypominające listy gończe. Kampania prowadzona jest w męskich toaletach na terenie Multikin w największych miastach Polski. Kolejnym wzmocnieniem kampanii są tzw. taśmy policyjne - żółte taśmy z hasłem "Axe Vice crime scene" oraz naklejki na.
Kreację reklam przygotowała agencja G7, a media do niej zaplanował dom mediowy PHD. Kampania potrwa do połowy marca br.