Trwa ładowanie...
d47ekxe
14-04-2008 08:00

Algida: podziel śmietankowość na cztery


Pod hasłem 'Podziel śmietankowość na cztery' agencja
McCann-Erickson przygotowała kampanię TV i prasową dla nowego
produktu marki Algida - Śmietankowa Czteropak.

d47ekxe
d47ekxe

Reklama podkreśla wyjątkowy, przełomowy format opakowania, pozwalający na wygodne podzielenie lodów. W spocie symbolem śmietankowości lodów jest puszysta chmurka. Bohaterowie swobodnie rozdzielają ją podobnie jak czteropak Algidy.

Kampanię TV można oglądać m.in. w TVP, Polsacie, TVN-ie, MTV, Viva, Hallmark. Reklamy prasowe zostaną opublikowane w prasie kobiecej m.in. w Claudii, Naj, Świecie Kobiety.

d47ekxe
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d47ekxe
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj