Trwa ładowanie...
d1dnsjj
14-04-2008 08:00

Algida: podziel śmietankowość na cztery


Pod hasłem 'Podziel śmietankowość na cztery' agencja
McCann-Erickson przygotowała kampanię TV i prasową dla nowego
produktu marki Algida - Śmietankowa Czteropak.

d1dnsjj
d1dnsjj

Reklama podkreśla wyjątkowy, przełomowy format opakowania, pozwalający na wygodne podzielenie lodów. W spocie symbolem śmietankowości lodów jest puszysta chmurka. Bohaterowie swobodnie rozdzielają ją podobnie jak czteropak Algidy.

Kampanię TV można oglądać m.in. w TVP, Polsacie, TVN-ie, MTV, Viva, Hallmark. Reklamy prasowe zostaną opublikowane w prasie kobiecej m.in. w Claudii, Naj, Świecie Kobiety.

d1dnsjj
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1dnsjj
Więcej tematów