Zmiany personalne w biurze reklamy Grupy TVN
Od 4 sierpnia do struktur Grupy TVN dołączą Marcin Bogłowski,
Andrzej Karasowski oraz Maciej Ziąbrowski, którzy tworzyć będą
dział badań i rozwoju. Równolegle do struktur Onet.pl wejdzie
Marcin Skowronski, który będzie odpowiedzialny za opracowanie
strategii i rozwój oferty reklamowej portalu.
29.07.2008 08:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
W Grupie TVN dział badań i rozwoju jest bezpośrednio powiązany z biurem reklamy. Jego zadaniem będzie połączenie działających obecnie niezależnie od siebie struktur. Dział przejmie i rozszerzy dotychczasowe kompetencje działu analiz, którym kieruje Dorota Klamka, która w nowej strukturze awansuje na stanowisko z-cy dyrektora ds. badań i rozwoju.
Dział ten będzie odpowiedzialny za efektywne wykorzystanie potencjału kanałów komunikacji należących do Grupy, intensyfikację prac nad innowacyjnymi produktami reklamowymi wykorzystującymi konwergencję mediów, prowadzenie własnych badań oraz podejmowanie wszelkich innych działań wspierających aktywności handlowe Grupy TVN, opracowywanie strategii dla Klientów współpracujących z Grupą TVN, identyfikację i integrację wszelkich nowych możliwości komunikacyjnych oraz rozbudowę relacji handlowych pomiędzy kanałami TVN i Onetem.