Trwa ładowanie...
dn6m574
grupa tvn
29-07-2008 08:00

Zmiany personalne w biurze reklamy Grupy TVN


Od 4 sierpnia do struktur Grupy TVN dołączą Marcin Bogłowski,
Andrzej Karasowski oraz Maciej Ziąbrowski, którzy tworzyć będą
dział badań i rozwoju. Równolegle do struktur Onet.pl wejdzie
Marcin Skowronski, który będzie odpowiedzialny za opracowanie
strategii i rozwój oferty reklamowej portalu.

dn6m574
dn6m574

W Grupie TVN dział badań i rozwoju jest bezpośrednio powiązany z biurem reklamy. Jego zadaniem będzie połączenie działających obecnie niezależnie od siebie struktur. Dział przejmie i rozszerzy dotychczasowe kompetencje działu analiz, którym kieruje Dorota Klamka, która w nowej strukturze awansuje na stanowisko z-cy dyrektora ds. badań i rozwoju.

Dział ten będzie odpowiedzialny za efektywne wykorzystanie potencjału kanałów komunikacji należących do Grupy, intensyfikację prac nad innowacyjnymi produktami reklamowymi wykorzystującymi konwergencję mediów, prowadzenie własnych badań oraz podejmowanie wszelkich innych działań wspierających aktywności handlowe Grupy TVN, opracowywanie strategii dla Klientów współpracujących z Grupą TVN, identyfikację i integrację wszelkich nowych możliwości komunikacyjnych oraz rozbudowę relacji handlowych pomiędzy kanałami TVN i Onetem.

dn6m574
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dn6m574
Więcej tematów