Trwa ładowanie...

Jaki billboard najbardziej Cię irytuje?

Miasto Moje A W Nim organizuje konkurs na reklamę, która najbardziej szpeci otoczenie. Można wysyłać swoje propozycje

Jaki billboard najbardziej Cię irytuje?
dqqsic1
dqqsic1

Wielkie reklamy w mieście, mimo że są zgodne z prawem, często szpecą swoją okolicę. Niedawno kontrowersje wywołał ogromny kufer - reklama Louisa Vuittona, który stanął przy Alejach Jerozolimskich. Czy wygra ona w konkursie na najbardziej irytującą reklamę w przestrzeni publicznej? Miasto Moje A W Nim organizuje właśnie taki anty-konkurs pod nazwą "Miastoszpeciciel". Każdy może zgłosić swoją propozycję.

W konkursie biorą udział:
a) Nośniki reklamowe, które szczególnie niszczą przestrzeń publiczną tym, że znajdują się w tym, a nie innym miejscu.

b) Nieruchomości (budynki/działki), których właściciele dopuścili, by stały się one szpetnym nośnikiem reklamowym.

Oceniana będzie lokalizacja nośnika (nieruchomości) i jej wpływ na krajobraz/przestrzeń miejską, a nie grafika, która znajduje się na danym nośniku. W czasie trwania konkursu zrób zdjęcie nośnika/nieruchomości i prześlij je na adres: konkurs@miastomoje.org. Koniecznie napisz, gdzie zdjęcie zostało zrobione. Propozycje przesyłać można od 20 maja do 8 czerwca - mówią organizatorzy.

Opublikują oni zdjęcie na profilu Miastoszpeciciela na Facebooku, a internauci wskażą 10 najbardziej szpecących nośników, wśród których jury wybierze pierwszego „Miastoszpeciciela”. Spośród wszystkich głosujących organizatorzy wylosują trzy osoby, które dostaną
album „Polski outdoor”. Autor/autorka zdjęcia, które zbierze najwięcej „lajków” od internautów, również dostanie egzemplarz albumu.* Pierwsze zdjęcia już można oglądać na stronie Miastoszpeciciela .*

dqqsic1
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dqqsic1
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj