Jaki billboard najbardziej Cię irytuje?
Miasto Moje A W Nim organizuje konkurs na reklamę, która najbardziej szpeci otoczenie. Można wysyłać swoje propozycje
Wielkie reklamy w mieście, mimo że są zgodne z prawem, często szpecą swoją okolicę. Niedawno kontrowersje wywołał ogromny kufer - reklama Louisa Vuittona, który stanął przy Alejach Jerozolimskich. Czy wygra ona w konkursie na najbardziej irytującą reklamę w przestrzeni publicznej? Miasto Moje A W Nim organizuje właśnie taki anty-konkurs pod nazwą "Miastoszpeciciel". Każdy może zgłosić swoją propozycję.
W konkursie biorą udział:
a) Nośniki reklamowe, które szczególnie niszczą przestrzeń publiczną tym, że znajdują się w tym, a nie innym miejscu.
b) Nieruchomości (budynki/działki), których właściciele dopuścili, by stały się one szpetnym nośnikiem reklamowym.
Oceniana będzie lokalizacja nośnika (nieruchomości) i jej wpływ na krajobraz/przestrzeń miejską, a nie grafika, która znajduje się na danym nośniku. W czasie trwania konkursu zrób zdjęcie nośnika/nieruchomości i prześlij je na adres: konkurs@miastomoje.org. Koniecznie napisz, gdzie zdjęcie zostało zrobione. Propozycje przesyłać można od 20 maja do 8 czerwca - mówią organizatorzy.
Opublikują oni zdjęcie na profilu Miastoszpeciciela na Facebooku, a internauci wskażą 10 najbardziej szpecących nośników, wśród których jury wybierze pierwszego „Miastoszpeciciela”. Spośród wszystkich głosujących organizatorzy wylosują trzy osoby, które dostaną
album „Polski outdoor”. Autor/autorka zdjęcia, które zbierze najwięcej „lajków” od internautów, również dostanie egzemplarz albumu.* Pierwsze zdjęcia już można oglądać na stronie Miastoszpeciciela .*