RegionalneWarszawa19115 - działa czy nie? (List od czytelnika)

19115 - działa czy nie? (List od czytelnika)

"Dwukrotnie przesłałem informację o zniszczonym przystanku. Raz w listopadzie ubiegłego roku, drugi raz na początku stycznia". I nic"

19115 - działa czy nie? (List od czytelnika)

Otrzymaliśmy od naszego czytelnika list. Publikujemy go w całości.

Dziś przeczytałem na stronach UM Warszawa informację, ze "ze względu na awarię wodociągową w budynku przy ul. Dzielnej 78, gdzie mieści się infolinia Warszawa 19115, ograniczony jest kontakt za pośrednictwem numeru telefonu 19115 i czatu".

UM zachęca też do korzystania w najbliższych godzinach z aplikacji mobilnej lub portalu, za pośrednictwem których można przesłać swoje zgłoszenie. Nie informują za to czy zgłoszenie będzie przyjęte i zrealizowane.

Codziennie przechodzę do pracy obok przystanku autobusowego Metro Ratusz 01. W listopadzie ubiegłego roku ktoś go zniszczył. Szyby były na nim popękane, a wokół było sporo rozbitych butelek po piwie. Następnego dnia butelki zostały sprzątnięte, natomiast szybą na przystanku nikt się nie zajął. ( ZDJĘCIE ). Po kilku dniach zrobiłem zdjęcia i wysłałem je za pomocą aplikacji na 19115. Z niecierpliwością czekałem, aż ktoś się rozbitą szybą zajmie. W końcu jest to przystanek przy Ratuszu, w pobliżu KSP. "Szybko to naprawią" - pomyślałem. Jakie było moje zdziwienie, gdy po świętach nic się nie zmieniło. Mało tego, szyby były uszkodzone jeszcze bardziej, było więcej ostrych krawędzi, zagrażających pasażerom ( ZDJĘCIE )

Po raz kolejny zrobiłem zdjęcia i wysłałem za pomocą aplikacji. Tydzień później, gdy nic się nie zmieniło, postanowiłem wysłać list do Was. Od pierwszego zgłoszenia minęły już dwa miesiące! Mam nadzieję, że przez publikację mojego listu i zdjęć przyczynię się do jakiejkolwiek reakcji odpowiednich służb miejskich. Ogólnie chwalę program 19115, uważam że to świetny pomysł. Natomiast chwaliłbym go bardziej, gdybym widział efekty takich zgłoszeń, bo jeśli ktoś taki jak ja zobaczy że nie ma reakcji na zgłoszenia - przestanie reagować, a przecież nie o to chodzi.

Jakie macie doświadczenia ze zgłoszeniami w Centrum 19115 ?

Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
zdmztmlist od czytelnika
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)