Trwa ładowanie...
dlukjkz

Rzecznicy partii znają własne hasła wyborcze, gorzej z konkurencją

Rzecznicy komitetów wyborczych znają swoje hasła wyborcze, nawet te najbardziej zawiłe - nie wszyscy jednak pamiętają, jakim sloganem zachęca wyborców konkurencja - wynika z wtorkowej sondy Polskiej Agencji Prasowej.

dlukjkz
dlukjkz

W roli rzecznika UW wyjątkowo wystąpił szef sztabu komitetu tej partii Mirosław Czech. Ponieważ rzecznika nie ma Samoobrona, w sondzie wystąpił jej lider Andrzej Lepper.

Wszyscy bez zająknięcia wyrecytowali hasła swoich komitetów. Natomiast najlepszą pamięcią do haseł konkurencji wykazali się Michał Tober (SLD-UP) i Mirosław Czech.

Nie przyszło im to tak łatwo, jak z własnym sloganem. Jako hasło Platformy Tober najpierw wymienił "Normalni ludzie. Normalne państwo", czyli tytuł programu Platformy. Poprawił się jednak szybko i podał prawidłowo: "Szansa dla Polski".

Tober bezbłędnie przytoczył natomiast hasło UW - "Silna klasa średnia to szansa dla każdego", PiS - "Prawo i Sprawiedliwość" oraz PSL - "Blisko ludzkich spraw". Rzecznik SLD-UP pamiętał także prawie dokładnie hasło AWSP - "Inni dużo mówią, my zmieniamy Polskę", choć pominął - "dużo". Także "prawie dobrze" podał slogan Samoobrony - "Inni już byli" zamiast "Oni już byli".

Czech prawidłowo podał hasła SLD-UP, PiS, Platformy i PSL. Nie pamiętał sloganu wyborczego Samoobrony. W haśle AWSP Czech, podobnie jak Tober, zapomniał o słowie "dużo". Szef sztabu UW tłumaczył, że zna hasła konkurencji, ponieważ jest to przydatne. To pozwala przewidywać to, co konkurenci będą robili w kampanii wyborczej, wybierać odpowiednie argumenty do debaty z nimi - mówił. (jask)

dlukjkz
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dlukjkz
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj