Pako Lorente charytatywnie
Marka Pako Lorente wsparła akcję Wielka Wyprawa Maluchów organizowaną przez Rafała Sonika, w której 80 załóg dotarło do Monte Casino i zebrało ponad 2,5 miliona złotych na rzecz dzieci poszkodowanych w wypadkach. Firma, która w tym roku została partnerem wizerunkowym Corporate Connections doskonale wie, że oprócz budowania silnych relacji biznesowych ważne jest też przyłączanie się do inicjatyw pomocowych.
W tegorocznej wyprawie wzięły udział ikony polskiego motorsportu: Longin Bielak, Sobiesław Zasada, Maciej Wisławski, Rafał Sonik, Kajetan Kajetanowicz i Bartosz Ostałowski. W gronie ambasadorów znalazł się również Remigiusz Wierzgoń, jeden z najbardziej popularnych polskich influencerów.
Lipcowa wyprawa była kontynuacją zeszłorocznego projektu, w którym wygrywa nie ta załoga, która dojedzie pierwsza na met, a ta, która zbierze najwięcej pieniędzy do wspólnej puli. W tym roku aż 80 załóg w "Małych Fiatach" wyjechało z Krakowa do Monte Casino, gdzie w 1972 rokuzostał wyprodukowany pierwszy Fiat 126p. Celem przedsięwzięcia było zebranie funduszy dla dzieci poszkodowanych w wypadkach drogowych. Dzięki zbiórce w serwisie Zrzutka.pl oraz licznym licytacjom, udało się zebrać ponad dwa miliony złotych, które zostały przekazane Fundacji Inter Cars oraz Fundacji Polskiego Związku Motorowego. Środki wesprą proces powrotu do zdrowia najmłodszych ofiar wypadków, edukację w zakresie bezpieczeństwa w ruchu drogowym i projekty infrastruktury drogowej. W tym roku do grona fundacji, które otrzymają środki na działania dołączyła również fundacja Euvic The Good People, której celem będzie wsparcie terapeutyczne i psychologiczne dla dzieci poszkodowanych w wypadkach.
Marka Pako Lorente zadbała o nienaganny styl wszystkich załóg przygotowując dla uczestników najwyższej jakości koszule. Ambasadorzy zaś podczas finału akcji 19 lipca br., która odbyła się na krakowskim rynku wystąpili w pełnych outfitach dopasowanych do sylwetek.
"Choć w tegorocznej strategii skupiamy się głównie na relacjach biznesowych, gdzie wraz z Corporate Connections budujemy swoją rynkową siłę wiemy, że pomaganie – szczególnie najmłodszym, jest równie ważne" – mówi Rafał Chrapkowicz, Prezes Pako Lorente. "Ubranie załóg i ambasadorów w koszule i garnitury z najnowszej kolekcji było też dla nas ogromnym zaszczytem" – dodaje.
Corporate Connections to międzynarodowa organizacja biznesowa, obecna w 28 krajach, skupiająca właścicieli dużych firm. W Polsce zrzesza blisko 250 największych przedsiębiorców z przychodami powyżej 100 mln rocznie.
Pako Lorente to dynamicznie rozwijająca się marka mody męskiej obecna od 18 lat na polskim rynku. Posiada sieć salonów w galeriach handlowych w całej Polsce, równolegle buduje także sieć w krajach nadbałtyckich. Warto podkreślić, że to właśnie Pako Lorente reprezentuje polską modę męską poza granicami kraju i jako jedyna marka z rodzimego rynku rozwija się międzynarodowo.
Marka poszerzyła swoją ofertę i rozwija segment odzieży korporacyjnej. Zdobywając uznanie klientów jako marka zajmująca się projektowaniem, produkcją i sprzedażą odzieży postanowiła wykorzystać doświadczenie i rozszerzyć profil biznesowej działalności tworząc Pako Lorente Corporate, którego produkty i usługi skierowane są do sektora B2B.