On Board PR dla lidera w branży papierowej
SCA - właściciel m.in. marek Tena, Libresse, Zewa, Tork -
rozpoczyna współpracę z On Board PR.
Podpisany kontrakt przewiduje współpracę On Board PR z SCA Personal Healthcare do końca 2008 r. Za realizację działań PR dla marki Tena odpowiedzialny jest dział Healthcare kierowany przez Tomasza Turzyńskiego.
Przedmiotem umowy jest realizacja programu edukacyjnego na temat problemu nietrzymania moczu. Problem dotyczy istotnej grupy osób, m.in. kobiet w ciąży, kobiet po urodzeniu dziecka, ale także 30% kobiet po 45. roku życia. Program prowadzony pod hasłem "Core Wellness - wewnętrzna siła" jest skierowany głównie do kobiet. Jego elementy to m.in. warsztaty, spotkania z ekspertami, działania medialne związane z tematem akcji. Odbędą się też warsztaty dla dziennikarzy oraz dyżury telefoniczne ekspertów we współpracujących z programem redakcjach.