Trwa ładowanie...
dyzi1y5
lg
28-09-2007 08:00

Odkrycie prawdziwie 'Chłodnej elegancji' w najnowszych lodówkach LG


Koncern LG wprowadził na rynek nową linię chłodziarko-zamrażarek
typu Side-by-Side oraz No Frost Kombi, którym towarzyszy kampania
wizerunkowa. Jej motywem przewodnim jest nawiązanie do chłodnej
elegancji, która odzwierciedla cechy samego produktu.

dyzi1y5
dyzi1y5

Kampania wizerunkowa rozpoczęła się z końcem września i potrwa do końca listopada.

Obejmuje stylowe magazyny prasy lifestyle (Twój Styl, Elle, Pani), magazyny wnętrzarskie, prasę branżową oraz spoty sponsoringowe w głównych stacjach telewizyjnych.

Kreacja prasowa została przygotowana przez centralę LG, natomiast adaptacji dokonała agencja Pentagon Media Team. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

dyzi1y5
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dyzi1y5
Więcej tematów