Nowy prezydent najlepszą promocją dla Słupska
14 milionów złotych - tyle zarobił Słupsk dzięki Robertowi Biedroniowi. Jest to wartość informacji na temat miasta, które ukazały się w mediach w grudniu ubiegłego roku - podaje Radio Gdańsk.
Czytaj także: Wielka reorganizacja urzędu miejskiego w Słupsku. Robert Biedroń rozpoczął działania
W ciągu miesiąca informacje o Słupsku pojawiały się 3600 razy. Oznacza to, że o Słupsku media w grudniu wspominały aż 116 razy dziennie.
- To sukces Słupska. Nie byłoby Roberta BiedroniaBiedronia, gdyby nie było Słupska. Bo ten jest wartością dodaną dla Roberta Biedronia i to o tym mieście mówiło się najczęściej w mediach i dzięki temu mamy promocję za 14 mln zł - tłumaczy prezydent miasta. - O Słupsku mówiło się w Sydney, Nowy Jorku i Bombaju, na całym świecie. Postaramy się podtrzymać tę passę, nawet jeśli tylko w części, to i tak będzie sukces. Myślę, że nie ma miasta w Polsce, które może sobie pozwolić na wydanie 14 milionów w miesiąc na promocję - dodaje.
Dzięki zainteresowaniu mediów nowym prezydentem, Słupsk w medialnym rankingu popularności znacznie wyprzedził Gdańsk, Gdynię i Sopot. O Gdańsku w grudniu ubiegłego roku mówiono 1900 razy, o Gdyni 2900 razy, a o Sopocie 400 razy. Raport przygotował Instytut Monitoringu Mediów.