Nowa oprawa i nowa kampania reklamowa Cyfry+
W marcu Cyfra+ inicjuje komunikację marketingową wykorzystującą
nową oprawę graficzną marki. Odświeżony styl wizualny platformy
nawiązuje do stylistyki telewizji Canal+, bazuje na prostokątnych
formach graficznych oraz szerokiej palecie czystych, żywych
kolorów.
06.03.2008 08:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Założeniem nowej koncepcji jest dynamizm, energia i witalność zawarte w przekazie wizualnym Cyfry+. Twórcą nowego stylu graficznego marki jest agencja ADAH Advertising. Odświeżona oprawa wykorzystywana będzie we wszystkich nowych materiałach BTL i produkcjach ATL.
Pierwsze produkcje przygotowane zgodnie z nowym konceptem graficznym pojawią się w ramach wiosennej kampanii wizerunkowej. Na potrzeby kampanii przygotowano 30-sekundowy spot "Liberator", który emitowany będzie w na antenie TVP1, TVP2, TVN, TVN7, Polsat2, TVP Info, TVN24 i TVP Kultura oraz w kanałach własnych CANAL+ Cyfrowy. Kampania telewizyjna startuje 5 marca. Wsparciem dla przekazu wizerunkowego są materiały BTL w punktach sprzedaży oraz radiowe spoty promocyjne emitowane w rozgłośniach: RMF FM, Radio Zet, Eska, Złote Przeboje, Antyradio, PIN, Radiostacja, RMF Classic, RMF MaXXX, TOK FM i Radio Jazz.
Kreację kampanii przygotowała Gruppa66 Ogilvy, a materiały BTL agencja ADAH Advertising.
Media zaplanował dom mediowy MPG.