'Naj' w lipcu sprzedał prawie 390 tys. egz.
Średnia rozpowszechnianie płatne razem tygodnika "Naj" (G+J Polska)
za lipiec br. wyniosło 388 283 egz. - wynika z danych własnych
wydawcy. Wszystkie numery pisma w zeszłym miesiącu sprzedawane były
w cenie 1 zł.
Obniżka ceny tygodnika z 1,50 zł została wprowadzona razem z jego relaunchem, który miał miejsce w ostatnim wydaniu czerwcowym. Numer ten sprzedawany był jeszcze taniej - jako jedyny kosztował 0,50 zł, a jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 500 142 egz. (także dane własne wydawcy). Rok temu, w lipcu 2007 roku "Naj" rozchodził się średnio w ilości 207 778 egz. (dane ZKDP).
Sprzedaż pisma nadal jest wspierana kampanią promocyjną w telewizji, prasie i internecie. Bierze w niej udział aktorka Joanna Kurowska, która została ambasadorką "Naj". Tygodnik jest też promowany dzięki akcji "Przebojowe lato - Bijemy rekordy z siłą muzyki", w ramach której pod patronatem "Naj", Radia Zet i Polsatu organizowane są imprezy plenerowe.