"Hydrate for Great Moments" - nowa kampania OSHEE z Igą Świątek

OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych - rozpoczyna nowy rozdział w swojej komunikacji. Marka właśnie wystartowała z nową kampanią "Hydrate for Great Moments" z udziałem globalnej ambasadorki Igi Świątek. To odpowiedź na zmieniający się styl życia konsumentów - dynamiczny, pełen osobistych ambicji i codziennych momentów, które zasługują na uwagę.

 OSHEE
Źródło zdjęć: © materiały partnera

Pod nowym hasłem "Hydrate for Great Moments", OSHEE pokazuje, że prawdziwa siła nie rodzi się wyłącznie w blasku fleszy i na podium. Marka podkreśla znaczenie codziennych rutyn - takich jak odpowiednie nawodnienie - zarówno u sportowców, jak i u każdego, kto chce rozwijać swój potencjał i sięgać po więcej, ale na własnych warunkach.

Nowa platforma komunikacji

OSHEE, jako marka ściśle związana ze światem sportowym, przez lata budowała wiarygodność i kompetencje w obszarze dbania o sprawność fizyczną. To właśnie ten fundament pozwala, by rozszerzać swoją rolę - wychodząc poza sport i towarzysząc konsumentom także w momentach, w których liczy się koncentracja, balans czy spokój.

Kampania "Hydrate for Great Moments" to kontynuacja kierunku, który OSHEE konsekwentnie rozwija od dłuższego czasu, redefiniując swoje miejsce z marki stricte sportowej na markę obecną w codziennym życiu.

Nowa platforma komunikacji rozszerza znaczenie hasła "Hydrate for Great" - podkreślając, że "great" nie musi oznaczać wyłącznie spektakularnych sukcesów. To także te mniej widoczne, ale ważne momenty skupienia, zmęczenia, odpoczynku czy czasu spędzonego z bliskimi.

Rozpoczynająca się kampania to nie tylko opowieść o współpracy marki z jedną z najbardziej inspirujących postaci współczesnego sportu. To również początek nowego rozdziału dla OSHEE, które konsekwentnie rozwija swoje międzynarodowe portfolio i angażuje się w działania motywujące ludzi do celebrowania własnych "wielkich momentów".

OSHEE © materiały partnera

Kampania z Igą Świątek - siła w codzienności

W nowym spocie kampanii nie zobaczymy Igi Świątek wyłącznie w akcji na korcie. Zobaczymy ją w chwilach spokoju i regeneracji, skupienia, w naturalnych, osobistych momentach, które - choć pozornie zwyczajne - budują mentalną i fizyczną gotowość do wielkich wyzwań. OSHEE towarzyszy jej w tych cichych, a jednocześnie ważnych chwilach.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

OSHEE x Iga Świątek - HYDRATE FOR GREAT MOMENTS (ENG)

"W sporcie wiele zależy od detali - odpowiednie przygotowanie, regeneracja i nawodnienie to elementy składowe mojej codzienności. Cieszę się, że mogę współpracować z marką, która rozumie, że prawdziwa siła rodzi się nie tylko podczas wielkich meczów, ale też w tych zwyczajnych chwilach - gdy odpoczywam, zbieram myśli, jestem z bliskimi. Chcemy wspólnie inspirować innych do sięgania po swoje małe-wielkie momenty - zarówno w sporcie, jak i w życiu. Dla mnie to właśnie one budują równowagę i gotowość do działania" - mówi Iga Świątek, globalna ambasadorka marki OSHEE.

Nowa kampania OSHEE debiutuje w telewizji, kanałach digital, w przestrzeni OOH oraz poprzez działania PR, trafiając do szerokiego grona odbiorców w Polsce i za granicą. Koncepcję kreatywną i scenariusz opracował dział marketingu OSHEE, a za realizację odpowiada reżyser Szymon Pawlik i operator Monika Lenczewska. Ścieżkę dźwiękową spotu skomponował Rafał Kulczycki.

Globalne ambicje i emocjonalna tożsamość

OSHEE jako sponsor strategiczny Igi Świątek towarzyszy jej na każdym etapie drogi - od treningów po wielkoszlemowe sukcesy - ale także w chwilach, które nie trafiają na pierwsze strony gazet. Marka chce inspirować wszystkich - nie tylko zawodowych sportowców - do troski o siebie, doceniania z pozoru zwyczajnych chwil, regeneracji, znalezienia przestrzeni na refleksję i poszukiwania własnych "wielkich momentów".

"OSHEE od lat nadaje kierunek rozwoju kategorii napojów funkcjonalnych. Stale mamy ambicję na więcej. Dziś konsumenci szukają marek, które rozumieją ich codzienność, są autentyczne, wspierające i obecne w różnych momentach życia - nie tylko na treningu, ale również w drodze do pracy, podczas spotkań czy chwil wytchnienia. Nasza nowa kampania to naturalna kontynuacja tej drogi. Nie rezygnujemy ze sportowego DNA, ale redefiniujemy swoje miejsce - będąc marką, która wspiera aktywny, nowoczesny styl życia w pełnym tego słowa znaczeniu. W kampanii z udziałem Igi Świątek łączymy emocje, prawdziwe potrzeby i wartości, które są dziś ludziom naprawdę bliskie" - mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu OSHEE.

Spot z udziałem Igi Świątek to dopiero początek. Kampania "Hydrate for Great Moments" otwiera nowy rozdział w komunikacji OSHEE, który będzie rozwijany w kolejnych miesiącach poprzez różnorodne formaty i działania marketingowe.

OSHEE - jest międzynarodowym i niekwestionowanym liderem innowacji w kategorii produktów funkcjonalnych. W portfolio OSHEE znajdują się m.in. napoje izotoniczne, wody witaminowe oraz seria produktów, takich jak batony musli i proteinowe. Produkty OSHEE podbijają świat - marka jest obecna już w 55 krajach na 6 kontynentach. Na rynku polskim oraz na kilku rynkach europejskich marka już od kilku lat zajmuje 1. miejsce w kategorii napojów izotonicznych i witaminowych.

Źródło informacji: OSHEE

Materiał sponsorowany przez OSHEE
Wybrane dla Ciebie
Kolejne kłopoty Bąkiewicza. Prokuratura zajmie się zbiórką pieniędzy
Kolejne kłopoty Bąkiewicza. Prokuratura zajmie się zbiórką pieniędzy
Nowe doniesienia o tragedii w Austrii. "Wszystkie pojazdy miały polskie rejestracje"
Nowe doniesienia o tragedii w Austrii. "Wszystkie pojazdy miały polskie rejestracje"
Zabójstwo w Barcicach. Nowe okoliczności. Prokuratura ujawnia
Zabójstwo w Barcicach. Nowe okoliczności. Prokuratura ujawnia
Ochrona zdrowia zwierząt. Nowa ustawa przyjęta przez Sejm
Ochrona zdrowia zwierząt. Nowa ustawa przyjęta przez Sejm
Bus dachował na S7. Są ranni. Droga całkowicie zablokowana
Bus dachował na S7. Są ranni. Droga całkowicie zablokowana
Wypadek polskiego autokaru w Austrii. Tragiczne doniesienia
Wypadek polskiego autokaru w Austrii. Tragiczne doniesienia
Szef MON o strategii Trumpa. "Nie może ponieść porażki"
Szef MON o strategii Trumpa. "Nie może ponieść porażki"
Paweł S. małym świadkiem koronnym. "Składa obszerne wyjaśnienia"
Paweł S. małym świadkiem koronnym. "Składa obszerne wyjaśnienia"
Atak psów pod Zieloną Górą. Miały być szkolone dla policji
Atak psów pod Zieloną Górą. Miały być szkolone dla policji
Śmigłowiec LPR na miejscu. 19-latek w wypadku miał ogromne szczęście
Śmigłowiec LPR na miejscu. 19-latek w wypadku miał ogromne szczęście
Akty oskarżenia wobec Wosia i Mateckiego. Prokurator zapowiada
Akty oskarżenia wobec Wosia i Mateckiego. Prokurator zapowiada
Auto doszczętnie zniszczone. 19-letni kierowca wyszedł baz szwanku
Auto doszczętnie zniszczone. 19-letni kierowca wyszedł baz szwanku
Wyłączono komentarze
Jako redakcja Wirtualnej Polski doceniamy zaangażowanie naszych czytelników w komentarzach. Jednak niektóre tematy wywołują komentarze wykraczające poza granice kulturalnej dyskusji. Dbając o jej jakość, zdecydowaliśmy się wyłączyć sekcję komentarzy pod tym artykułem.
Redakcja serwisu Wiadomości