Eurosport uderza kampanią w sieć Multimedia
Eurosport zachęca klientów sieci Multimedia Polska do zmiany
operatora. W dziewięciu regionalnych dziennikach ukazały się
reklamy uderzające w trzecią co do wielkości sieć kablową w Polsce.
- Eurosport zniknął z oferty Multimedia? Szukaj u innych operatorów kablowych oraz na platformach Cyfrowy Polsat, Cyfra+ i n. - brzmi treść płatnego ogłoszenia, które zostało opublikowane 1 i 4 lutego m.in. w "Dzienniku Bałtyckim", "Gazecie Pomorskiej", "Gazecie Współczesnej", "Kurierze Lubelskim" i "Gazecie Wrocławskiej".
Jakub Kwiatkowski, marketing manager Eurosportu, nie komentuje reklamowej akcji kanału.
Przypomnijmy, że 1 lutego z oferty sieci Multimedia Polska zniknął Eurosport. Zastąpił go sportowy kanał TVP. Operator nie porozumiał się z francuskim nadawcą. Zaważyły kwestie finansowe. W obronie sieci kablowej stanął prezes Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej, który skrytykował utrzymywanie przez Eurosport, w jego opinii, zawyżonych stawek pobieranych od operatorów.